دانلود قسمت 3 و 4 آتش و باد / سریال آتش و باد قسمت 3 و 4

دانلود قسمت 3 و 4 آتش و باد / سریال آتش و باد قسمت 3 و 4

دانلود قسمت 3 و 4 آتش و باد

دانلود قسمت 3 و 4 سریال آتش و باد در این سایت ببینید..

بعضی از مجموعه ها واقعا زیبا هستند و هرچه در مورد آن ها حرف بزنیم کم گفتیم. یکی از این مجموعه ها همینه، البته عوامل سازنده و صدا سیما ما را با تغییر اسم سوپرایز کردن! تازه قرار بود نوروز پخش بشه اما از همین آخر اسفند پخشش شروع شده // ما دانلود سریال آتش و باد (تمام قسمتها) رو در یک پست جداگانه داریم با این حال تک تک اپیزود ها رو هم داریم که مخاطب ها بهتر ما رو پیدا کنن

گفته های پیشین::

سلام بچه ها، وقت همه شما بخیر! چطور مطورید؟ بازم رسیدیم به ایام عید و سریالهای نوروزی، برای نوروز امسال هم مجموعه های خاصی تدارک دیده شده… البته این لیست چندین بار تغییر کرد ولی خب نهایتا استیبل شد.

شمایی که داری این مطلب رو میخونی احتمالا اپیزود های اول و دوم جشن سربرون رو دیدی و داری برای دانلود قسمت 3 و 4 سریال آتش و باد آماده میشی!

دو اپیزود اولی که دیدی خوشت اومد؟ یا نه هنوز بازی شروع نشده و جای کار داره؟ به نظر جشن سربرون خیلی خاص میشه اینقدری که بشه ساعت ها پیرامونش حرف زد و کلیپ ساخت.

البته برای این مجموعه زحمت زیادی کشیده شده! در واقع بهتره بگم افراد زیادی در تهیه این مجموعه تلاش داشتن و از هیچ کوششی فروگذار نکردن

جالبه بدونید تصویربرداری سریال زیبای جشن سربرون در ایام کرونا بوده، خب شما تصور کنید مجموعه ای که در ایام کرونا ساخته میشه چقدر پروتکل های بهداشتی توی اون باید رعایت شه! داستانی هست برای خودش قبول دارید؟

اما تیمی که وظیفه ی ساخت این سریال رو عهده دار بوده از تمام ظرفیت خودش استفاده کرده. ضمن اینکه در هنگام فیلمبرداری بازیگران و سایر عوامل واکسینه شدن..

پیش از این لینک دانلود قسمت 1 و 2 آتش و باد رو در سایت قرار دادیم. پیشنهاد می کنم اپیزود ها رو همیشه از سایت های مرجع دانلود کنید.

به نظر میرسه که مجموعه ی پرمخاطبی خواهد شد. این مثل روز برای من روشنه! چرا؟ چونکه عموم ایرانی ها سریالهای تاریخی رو دوست دارن و این سریال هم به رقابت های دو طایفه در قسمتی از تاریخ این سرزمین می پردازه! اینکه رقابت ها تا کی و کجا ادامه پیدا کنه هنوز مشخص نیست ولی احتمال میدم جنگ قدرت همه چیز رو به سمت زور اسلحه ببره

تمامی قسمت ها از جمله لینک دانلود قسمت 3 و 4 سریال آتش و باد با کلیک روی آیکون زیر

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم