دانلود قسمت 35 و 36 آتش و باد

دانلود قسمت 35 و 36 آتش و باد

دانلود قسمت 35 و 36 آتش و باد

دانلود سریال ایرانی آتش و باد قسمت 35 و 36 با کیفیت بالا

شبکه سوم سیما این روزها غوغا به پا کرده و مجموعه ای رو داره نشون میده به اسم آتش و باد. این مجموعه به نظر من یه شاهکاره و تونستی در میان سریالها، سری توی سرها باشه!

قبل از اینکه این مجموعه شروع بشه نامی داشت تحت عنوان جشن سربرون اما رفته رفته بازی عوض شد و دیگه اون اسم اولیه رو نداره!

حالا کی می دونه چرا اسمش رو تغییر دادن مگه نام سابقش چه ایرادی داشت؟ شاید بشه گفت مهم ترین دلیلش این بود که اعتراضات اخیر بسیار خشن بودن! و این خشونت داشت می رفت که نابسامانی عظیمی رو رقم بزنه

خب در چنین شرایطی کسی دلش نمی خواد نام های اجق وجق به کار بره چون بشدت مضر هستن. در واقع بهتره بگم که امنیت عمومی رو خدشه دار می کنن.

قبل از دانلود قسمت ۳۵ و ۳۶ سریال آتش و باد. میخوام نظر شما رو هم بپرسم که آیا از این مجموعه لذت بردین یا نه؟

به نظر شما وقایعی که در این سریال تا قسمت 35 و 36 اتفاق افتاده سندیت تاریخی دارن؟ و آیا قابل اتکا هستن؟ اگر نه دلیل شما چیست برای اینکه اثبات کنید سندیت تاریخی وجود نداره!

البته در اخبار اشاره شده که دخل و تصرف وجود داشته ، شایدم یه قصه ای بوده (به نظر خودم) اما به قول شاعر، تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!

این مجموعه ی تاریخی شخصیت های باحالی داره! در میان این شخصیت ها میشه به نام هایی مانند سرخو و …هم اشاره کرد. که الحق کارشون درسته بهتره بگم حرف نداره

خودم تا الان بازی زیبای ایشون رو ندیده بودم و در همین سریال با این کاراکتر آشنایی پیدا کردم. در هر صورت امیدوارم از دانلود قسمت 35 و 36 سریال آتش و باد لذت ببرید.

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم