دانلود قسمت اول سریال وضعیت زرد 3

دانلود قسمت اول سریال وضعیت زرد 3

دانلود قسمت اول سریال وضعیت زرد 3 فصل سوم

دانلود قسمت اول سریال وضعیت زرد 3 با کیفیت خوب //با ما همراه باشید

عزیزان در حال حاضر دقیقا نمیدونم که این مجموعه چند قسمت داره  یعنی در حال حاضر مشخص نیست. شاید در رسانه ها مطالبی عنوان بشه. اما مطالب رسانه ها عمدتا صحیح نیستند چون ممکنه در هنگام تدوین بخش هایی حذف یا اضافه بشن یا تیغ سانسور و ممیزی اون ها رو مورد عنایت قرار بده (البته این حدسیات نویسنده هست شایدم این طور نباشه)

مطالب پیشین::

سلام عزیزان حال شما چطوره؟ امیدوارم هر جا که هستید خوب و سالم باشید و روزهای خوبی رو سپری کنید.

در ایام عید امسال یکی از سریال هایی که پخش می شود سریال وضعیت زرد 3 فصل سوم است. این مجموعه به صورت یک سیت کام شروع شد و در فصل دوم کمی شکل و شمایل سریال را به خودش گرفت و حالا اما به نقطه ای رسیده ایم که دیگر سیت کام نیست و کاملا سریال است.

مجموعه ی مذکور در ژانر پلیسی امنیتی ساخته شده است. خب این ژانر برای مخاطب جذابیت های خودش را دارد و معمولا سریالها از این دست پربازدید و مخاطب پذیر بوده اند.

این مجموعه البته به صورت طنز ساخته شده است. به گمان خودم اگر این کار نه به صورت طنز که با روش دیگری ساخته و پرداخته میشد احتمالا مخاطبان از سر و کول مجموعه بالا می رفتند و میلیونی میشد. اما آیا این گمان درست است؟

همیشه نه چرا که برعکس دیده ایم در سالهای اخیر محتوای طنز به خاطر افسردگی های مردم بسیار شابع شده است. در ادامه با ما همراه شوید.

سریالی که از آن نام می بریم. نخستین کار تولیدی از مدرسه اندیشه و هنر ماه می باشد. کاراکترهای این مجموعه اگر چه در وضعیت های عادی مانند محل کارشان و یا خانه حضور دارند اما رفتاری طنز آلود دارد

از جمله شخصیت های سریال بخصوص در اپیزود اول طراح سانتریفیوژ بود که از بد روزگار هم از کارش اخراج شده  و این کاراکتر تا آخر کار مخاطب را با خودش همراه کرده است.

آرش ماهان کیا، زین العابدین تقی پور،امین غفارمنش، سوسن پرور، بهار داور زنی، مهران رجبی، حسام خلیل نژاد و محمد مهدی رضائی برخی از بازیگران این مجموعه هستند.

سایر عوامل:

دستیار کارگردان و برنامه ریز:فرشاد کلباسی

مدیر فیلمبرداری: علی سبحانی

طراح گریم: نوید فرح مرزی

طراح لباس: مریم نیک رفتار

و….

لینک های دانلود سریال وضعیت زرد 3 فصل سوم

لینک دانلود قسمت 1 اول وضعیت زرد 3

dl

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم