دانلود سریال وضعیت زرد 3 فصل سوم

دانلود سریال وضعیت زرد 3 فصل سوم

دانلود سریال وضعیت زرد 3 فصل سوم با کیفیت بالا

دانلود فصل 3 سوم سریال وضعیت زرد (مجموعه ای در قالب طنز)

سلام دوستان وقت بخیر! صبح که داشتم از خونه بیرون میزدم اتفاقات زیادی برای من به وجود اومد که فکر میکنم اگر در موردش صحبت کنم ذهن شما عزیزان رو هم به هم میریزم برای همین ترجیح میدم که این کارو نکنم.

اما میخوام یه توصیه ای بهتون کنم. زندگی با تمام ناملایماتش در جریان هست باید قدر تک تک ثانیه هاتون رو بدونید. ما عموما به فرعیات زندگی توجه ویژه ای داریم یعنی آنقدر غرق در فرعیات میشیم که فراموش میکنیم به راستی هدفمون چی بود و برای چه چیزی اومدیم. نکنه که از هدف اصلی خودتون غافل بشید.

این روزها ایام تعطیلا هست و احتمالا بیشتر شما در حالا تماشای فیلم و سریال های روز هستید. عیبی هم نداره اتفاقا کار خوبی هم هست.  اما دیدن فیلم و سریال برای من نوعی نون و آب نمیشه. چرا نمیشه؟

چون ما در کشور با تورم بالای 50 درصد زندگی میکنیم. به خاطر تحریم های ظالمانه ای که غرب بر ما تحمیل کرده. به طور کلی از اقتصاد جهانی فاصله گرفتیم. خب این اصلا و ابدا چیز خوبی نیست. یادتون باشه که به صورت عمومی تورم بالای 50 درصد یعنی ابرتورم. یعنی کوچک شدن روز به روز سفره هامون

در چنین شرایطی باید به همدیگه کمک کنیم. یک کشتی وقتی سوراخ میشه حتی مرفه ترین ساکنان اون هم در نهایت غرق میشن! باید به همدیگه کمک کنیم که خدایی نکرده این کشتی غرق نشه! من به نوبه ی خودم یک پیشنهاد برای شما دارم. پیشنهاد من اینه که آموزش ببینید. با آموزش دیدن در هر کاری شما میتونید به یکی از بهترین های اون کار تبدیل بشید. مثلا کسب درآمد دلاری در شرایط تورم سنگین شما رو در مقابل مشکلات تا حدودی بیمه میکنه و به راستی چه چیزی بهتر از این.

خب حالا چطور به این هدف برسیم یکی از راه های اون ورود به بازارهای مالی جهانی مثل فارکس و ارز دیجیتال هست که میتونه سکوی پرتاب شما باشه. ما این امکان رو برای شما فراهم میکنیم و میتونیم در زمینه ی آموزشی به شما کمک کنیم.

خب دوستان زیاد حرف زدم. اصلا کلا موضوع اصلی که سریال وضعیت زرد فصل سوم هست یادم رفته بود. برای دانلود سریال وضعیت زرد 3 فصل سوم با ما همراه باشید. لینک های دانلود با کیفیت خوب برای شما درج میشن

لینک دانلود قسمت 1 وضعیت زرد 3

لینک دانلود قسمت 2

لینک دانلود قسمت 3

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم