آهنگ تیتراژ سریال سلمان فارسی (آبتدایی/پایانی) + آموزش آهنگسازی در یوتیوب

آهنگ تیتراژ سریال سلمان فارسی (آبتدایی/پایانی) + آموزش آهنگسازی در یوتیوب

دانلود آهنگ تیتراژ سریال سلمان فارسی

آهنگ تیتراژ سریال سلمان فارسی به زودی پس از پخش

اگر دقت کنید در تیتر من روی آموزش آهنگسازی تاکید کرده ام ؟ به نظر شما چرا؟ الان دلیلش را میگویم. فرض کنید شما یک آهنگساز تراز اول بودید. آن وقت اینجا نمی آمدید تا مثلا آهنگ تیتراژ سلمان فارسی را دانلود کنید بلکه دوست داشتید هنر آهنگسازی خود را به دیگران یاد دهید.  آیا تاکنون فکر کرده اید که شما هم می توانید آموزش ببنید. خیلی هم راحت است. مثلا میتوانید از یوتیوب برای آموزش های خود استفاده کنید. یوتیوب هم رایگان است و هم اینکه بهترین منابع را شما آنجا پیدا میکنید. از یوتیوب برای همه چیز میتوانید استفاده کنید مثلا با کانال های آیلتس یوتیوب  شما میتوانید سطح زبانتان را تقویت کنید و به کمک کانال های تاریخی یوتیوب شما میتوانید اطلاعتتان را در مورد تاریخ افزایش بدهید.

شما حتی میتوانید اطلاعتتان را به صورت انفجاری در مورد شخصیت هایی مثل سلمان فارسی افزایش دهید و البته مهم ترین مزیت این کار این است که آموزش ها رایگان است. بهتر است بگویم هیچ کجای دنیا مثل ایران آموزش اینقدر ارزان نیست. چرا که موسسات آموزشی دینا حتی اگر بخواهید در مورد سلمان فارسی و تاریخ هم آموزش ببینید پول هنگفتی از شما می گیرند.

دوستان عزیز من در هر سنی که باشید می تونید استعدادهای خودتون رو شکوفا کنید. و حتی در هر سنی که باشید میتونید موفق بشید. مهم نیست که مثلا در 60 سالگی به موفقیت برسید. مهم اینه که یک کار درستی انجام بدین. یه نکته اساسی بهتون بگم؟

من حتی با آهنگ تیتراژ سریالها ورزش می کنم یعنی از این ها برای بالا بردن آمادگی جسمانی خودم استفاده میکنم. به عنوان مثال آهنگ فلان فیلم با هندزفری بی سیم گوش میدم و در همون حین میرم و برای دقایقی می دوم. گاهی حتی تا دو ساعت این کارو انجام میدم

 

دریافت موسیقی این سریال (پس از پخش)

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم