بهترین کانال های تاریخی یوتیوب/ چنل های تاریخی

بهترین کانال های تاریخی یوتیوب/ چنل های تاریخی

بهترین کانال های تاریخی یوتیوب

آیا بهترین کانال های تاریخی در یوتیوب را می شناسید؟ قبل از اینکه بخواهیم در مورد بهترین کانال های یوتیوب آن هم از نوع تاریخی اش حرف بزنیم برویم میلیاردها سال قبل نزدیک به 4 میلیارد سال پیش که زمین تازه به وجود آمده بود یک توده داغ بود بدون هیچ گونه علائم حیاتی در آن. گذشت و گذشت تا حیات کربنی پدیدار شد.

حیات کربنی ابتدا از موجودات تک سلولی شروع شد و سپس این تک سلولی ها جانداران پیشرفته تر پر سلولی را به وجود آوردند و باز میلیون ها سال طول کشید تا از طریق تکامل از موجودات پر سلولی موجودات پر سلولی دیگری را شاهد باشیم و این در فرایند تاریخی رخ داد است. تاریخی بسیار طولانی به قدمت 4 میلیارد سال.

اگر بشر روزی آتش را اختراع کرد برای پیشبرد مقاصد اولیه اش. امروز بشر با فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی دنیا را در دست گرفته و همه ما می دانیم تمام این ها در یک فرایند طولانی تاریخی رخ داده است.

بله در یک فرایند و نه یک شبه!

فارغ از همه ی این ها من خودم به درس تاریخ علاقه ی بسیار زیادی دارم. همیشه در این درس بالاترین نمرات را کسب می کردم چون خواندن تاریخ پادشاهان و سلسله ها و همچنین دانستن در مورد مادها و آشوری ها جذابیت های خاصی برایم داشت.

البته تاریخ به بخش های مختلفی تقسیم میشود. مثلا به تاریخ معاصر و پیشین!

در همین قرن معاصر اتفاقات زیادی افتاده است و دانستن این اتفاقات به آگاهی شما می افزاید. مثلا کودتای 28 مرداد و یا ماجرای انقلاب مشروطه و یا حتی ماجرای سال 57 همه اش مربوط می شود به تاریخ معاصر

آمریکا به عنوان یک جانی تمام عیار به ژاپن حمله اتمی کرد و هزاران نفر را کشت و سپس در نقش کدخدا گوش دولت های ضعیف را قیچی کرد تا مطیعش باشند.

سپس با حیله گری تمام این کشور، دلار را آقای ارزهای جهانی کرد. تا بتواند هر جور که بخواهد ملت ها را تحریم کند و سلطه اش را اعمال نماید.

اینجاست که استقلال به معنای واقعی آن هزینه دارد. بگذریم عزیزان در اینجا بهترین کانال های تاریخی یوتیوب را معرفی میکنیم

بهترین چنل های تاریخی در یوتیوب

کانال تاریخی موجی شو (youtube.com/@MojiShow)

کانال تاریخی دیپ پادکست (youtube.com/@DeepPodcast)

کانال پرشن هیستورین (youtube.com/@persianhistorian5012)

کانال تاریخ فکتس (youtube.com/@tarikhfacts)

کانال کاروان باستان (youtube.com/@AncientCaravan)

خب عزیزان ما بهترین چنل های تاریخی را برای شما معرفی کردیم امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیره

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم