بازیگران سریال تاخیر در عدالت + داستان سریال

بازیگران سریال تاخیر در عدالت + داستان سریال

داستان و بازیگران سریال تاخیر در عدالت

در این مطلب در مورد سریال تاخیر در عدالت؛ اسامی بازیگران و داستان آن صحبت می کنیم

سریال “تاخیر در عدالت”، یکی از آثار محبوب و پرطرفدار کشور کره است که توسط کواک جونگ هوان در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این سریال در ژانر درام جنایی- حقوقی قرار دارد و داستان آن حول محور یک وکیل می‌چرخد. در این مقاله، با معرفی سریال “تاخیر در عدالت” و بیوگرافی بازیگران آن آشنا خواهید شد.

اسامی بازیگران سریال تاخیر در عدالت

اسامی بازیگران تاخیر در عدالت به شرح زیر است

کیم جو-هیون
کیم اونگ-سو
کیم کپ سو
کیم هه هوا
لی چول مین
لی وون-جونگ
لی سون وون
جو سونگ ها
جون جین گی
جونگ وونگ این
چا سون به
پارک سانگ هون
پارک جی ایل
به سونگ-وو
آن شی ها

سریال “تاخیر در عدالت” با حضور بازیگران مشهور و معروف کره ای ساخته شده است و هنرنمایی آن ها توانسته است بالاترین امتیاز را از سوی بینندگان دریافت کند و جذب مخاطب را به خود جلب کند. این سریال از تاریخ ۹ مرداد ۱۴۰۲ در شبکه پنج به روی آنتن رفته است و تاکنون ۱۳ قسمت از آن پخش شده است، به طوری که همچنان قسمت های بعدی نیز باقی مانده است.

سریال کره ای “تاخیر در عدالت” (Delayed Justice) محصول سال ۲۰۲۰ است که توسط کواک جونگ هوان کارگردانی شده و هونگ سونگ چانگ (اس‌بی‌اس) آن را تهیه کرده است. نویسندگی این سریال به عهده پارک سانگ گیو بوده است و در آن بازیگرانی مانند چا سون بای، یونگ سو کیم،‌ ها کیونگ، هیون جین سا، جونگ وونگ ای، جو سانگ ها، جونگ هی مین و… حضور دارند. در این مقاله به معرفی بازیگران سریال کره ای “تاخیر در عدالت” می پردازیم.

کارگردان مجموعه تلویزیونی “تأخیر در عدالت” که با نام‌های دیگر Fly Dragon و پرواز کن اژدها نیر هم شناخته می‌شود، در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این سریال بر اساس وقایع واقعی است، با این حال، نام‌ها، مکان‌ها و رویدادها تغییر یافته‌اند.

داستان سریال تاخیر در عدالت

 

داستان سریال تاخیر در عدالت
سریال درباره دو شخصیت به نام پارک سام سو و پارک تائه یونگ است. پارک سام سو یک خبرنگار و پارک تائه یونگ یک وکیل است که به دفاع از افرادی که نمی‌توانند خدمات یک وکیل خصوصی را بپردازند، متعهد است. آن دو با همکاری یکدیگر تلاش می‌کنند تا از افراد متهم که به اشتباه متهم شده‌اند، دفاع کنند.

به طور کلی من نمی‌توانم در مورد سریالهای کره ای نظر شخصی داشته باشم. اما می‌توانم بگویم که سریال‌های کره‌ای در سال‌های اخیر در سطح جهانی بسیار محبوب شده‌اند و پایبندان زیادی دارند. این سریال‌ها به دلایل مختلف از جمله داستان جذاب، بازیگران استعدادمند و تولید با کیفیت، به خصوص در ژانر عاشقانه و درام، توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

سریال‌های کره‌ای نظیر “غروب آفتاب”، “پادشاه: حکایت دو شهر” و “عشق در پارک شین هائے” در ایران نیز بسیار محبوب هستند. فروش و پخش قسمت‌های این سریال‌ها در بازار ایران نشانگر تقاضای بالای مخاطبان است. همچنین، فعال بودن صفحات و گروه‌های مرتبط با سریال‌های کره‌ای در شبکه‌های اجتماعی نشان از محبوبیت بالا و پایداری این سریال‌ها در ایران دارد.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم