چگونه پولدار شویم؟ | آیا پول دار شدن سخت است؟

چگونه پولدار شویم؟ | آیا پول دار شدن سخت است؟

چگونه پولدار شویم؟

برای پاسخ دادن به سوال چگونه پودار شویم باید بدانیم آیا قرار است در منزل پودار شویم یا خارج از منزل پودار شویم. چرا که کسب و کارهای مجازی امروزه بسیار بسیار زیاد شده اند.

پولدار شدن در منزل

پولدار شدن در منزل با سرمایه

پولدار شدن با ارز دیجیتال

اگر شما سرمایه مشخصی دارید مثلا حداقل 2000 دلار برای شروع کار دارید میتوانید روی این گزینه حساب کنید. یکی از بهترین کارها برای پولدار شدن در منزل با سرمایه ترید کردن، باید یاد بگیرید چگونه در بازار معامله کنید. افراد کمی هستند که چنین توانایی دارند چرا که حتی اگر دوره های آموزش تحلیل تکنیکال را گذرانده باشند اما اگر روانشناسی بازار را خوب نفهمند و از طرفی بر روان خود مسلط نباشند نمی توانند سود خوبی داشته باشند و سودهایشان کاملا مقطعی است.

ادیب فاضل مالک رسانه ادیب فاضل خود از تریدرهای قدر ایران است که قبلا در مقالاتی به این موضوع اشاره کره ایم. شما می توانید با ثبت نام در دوره های ادیب فاضل سری در میان سرها باشید.

برای ترید کردن در بازارهای مالی از جمله فارکس اگر استراتژی نداشته باشید و مدیریت ریسک را رعایت نکنید هیچ فرقی با قمار کردن ندارد و دارایی شما صد در صد به خطر می افتد.

ولی با دانستن سبک های جدید و خارق العاده تحلیل تکنیکال و همچنین مدیریت ریسک شما با داشتن یک سرمایه مشخص برای شروع کار، می توانید در منزل پودار شوید.

البته این فقط یک روش پودار شدن با کمک سرمایه هست. روش دیگر استفاده از بنگاه های تبلیغاتی مثل تبلیغات در گوگل و یا تبلیغات کلیکی برای فروش محصولاتتان است.

یعنی اگر شما محصولی برای فروش داشته باشید میتوانید به کمک تبلیغات در یکتانت شروع به فروش محصولتان کنید. تبلیغات کلیکی زیرکی های خاصی را می طلبد و همیشه منجر به فروش محصول نمی شود

پولدار شدن در منزل بدون سرمایه

حال فرض کنید شما در خانه نشسته اید و میخواهید بدون هزینه کردن سرمایه خاصی پولدار شوید. آیا این کار امکان پذیر است. پاسخ به این سوال مثبت است بله امکان پذیر است و شاید ده سال پیش کسی جوابش را نمی دانست اما امروزه پاسخ به این سوال چندان دشوار نیست و تقریبا همه میدانند بلاگرها و یوتیبرها می توانند درامد خوبی داشته باشند.

بدون آموزش دیدن فعالیت شما راه به جایی نخواهد برد و نمیتوانید پولدار و ثروتمند بشوید. برای این قبیل کارها باید حتما آموزش ببینید. یه آموزش خوب در زمینه بلاگر شدن و یا یوتیوبر شدن چندین قدم شما را جلو می اندازد و سپس این تلاش و اراده ی خودتان است که گام های موفقیت بعدی خود را هم بردارید. اما آیا پولدار شدن در منزل آن هم بدون سرمایه ی خاص فقط به بلاگری اینستاگرام و یوتیوب محدود می شود. پر واضح است که نه

امروزه این روش ها بسیار متنوع شده اند یعنی شما می توانید مثلا با ترجمه کردن هم پول به جیب بزنید کافیست در سایت های ترجمه ثبت نام کنید و این کار را به نحو احسن انجام دهید.

یا اگر یک برنامه نویس کامپیوتر هستید می توانید با کار کردن در سایت های فریلنسری پول خوبی به دست آورید.

البته اوایل کار سختی را در پیش دارید چرا که پروژه ها را در ابتدا به آن هایی می دهند که رزومه قابل قبولی دارند و نه آن هایی که رزومه و اعتباری ندارند.

فرض کنید شما یک طراح لوگو یا برنامه نویس هستید. یا دوست دارید برای سایت ها تولید محتوا کنید. کافیست اراده ی محکمی داشته باشید و این هدف را دنبال کنید. حتما موفق می شوید من فهرست کارهایی که شما میتوانید با انجام آن ها پول به جیب بزنید را می نویسم و سپس به تفضیل در مورد هر یک از آن ها صحبت می کنم

دوره وب مستر پولساز را تهیه کنید

پولدار شدن با کمک وب مستری

وب مستر ثروت ساز

 

آیا شما می توانید یک سایت شخصی داشته باشید و به کمک آن محصولاتتان را بفروشید و پولدار شوید. پاسخ مثبت است اما به رقابت بر سر کلمات کلیدی نیاز دارد. مثلا این روزها خیلی سخت می شود کلمه ی کلیدی خرید ساعت مچی را در گوگل بالا آورد. چون فضا بسیار رقابتی شده است.

اما اگر یک برند خاص ساعت مچی مد نظرتان باشد که از قضا تازه هم تولید شده و هم اکنون رسانه در مورد آن حرف زده است. رقابت شما بسیار آسان تر است و با تولید محتوا می توانید در این کلمه کلیدی پیشتاز شوید.

یک مثال دیگر برایتان میزنم. فرض کنید شما میخواهید یک فروشگاه فیلم راه بیاندازید و مجوز های آن را هم دریافت کرده اید. مثلا فرض کنید شما کاری شبیه فیلیمو میخواهید انجام دهید. از یک سال قبل سایت های خبری در مورد سریال گرگم به هوا حرف میزنند. شما باید یک سریال در سایتتان داشته باشید به اسم گرگم به هوا ..یک سال بعد که این سریال آماده پخش شد. احتمالا شما در گوگل رتبه ی بالایی دارید یا اگر رتبه ی بالایی هم نداشته باشید می توانید رقابت کنید پس میتوانید برای آن سریال مشتری جذب کنید.

البته پولدار شدن از طریق وب مستری فقط این ها نیست. یک راهش بازاریابی محتوایی است. بازاریابی محتوایی به این معنی است که شما برای محصولی که می خواهید بفروشید شروع کنید به تولید محتوا مثلا اگر میخواهید قهوه بفروشید باید انواع قهوه را در موردش صحبت کنید. و بعد قهوه ی خودتان را در سایت جایی که برای همه دیده شود نشان دهید تا همه بخرند. این می شود بازاریابی محتوایی. اصولش این است مثلا در مورد انواع قهوه موکاپات صحبت کنید و …

پولدار شدن با یوتیوب (کسب درآمد دلاری با یوتیوب):

پولدار شدن با یوتیوب

یوتیوب یکی از پلتفرم های خیلی خوب برای تولید محتواست. به کمک یوتیوب شما می توانید مسیر پولدار شدن بدون سرمایه را راحت تر بپیمایید. شما حتی می توانید بدون خرید تجهیزات خاصی برای یوتیوب محتوا تولید کنید. مثلا میتوانید روی صدای خود عکس و فیلم بگذارید. البته باید دقت کنید عکس ها و فیلم هایی که استفاده می کنید بدون کپی رایت باشد. اگر عکس ها و فیلم ها کپی رایت داشته باشند. شما کپی رایت استرایک گرفته و پس از سه بار کپی رایت استرایک کانال شما حذف خواهد شد.

یوتیوب اما از همان اول به درآمد نمی رسد اگر شما یک روز در میان فیلم آپلود کنید و منظلم باشید 6 ماه تا یکسال نیاز است تا کانال شما وایرال شود و به رتبه ی خوبی دست پیدا کنید. قبل از آن باید نا امید نشدن را یاد بگیرید. این را هم بگویم رشد سابسکرایب های کانال شما به صورت خطی نیست. جامپ و حرکت صعودی به یکباره اتفاق می افتد. بعد از آن است که می توانید روی پولدار شدن با کمک یوتیوب حساب باز کنید.

پولدار شدن خارج از منزل

پودار شدن با مغازه داری، رستوران و..

شغل رستوران و بیرون بر

در خارج از منزل برای پولدار شدن روش ها بسیار متفاوت است.  اینکه شما چطور ارتباط اجتماعی برقرار کنید شرط اول پیروزی است.. این مساله تا حدود زیادی به هوش اجتماعی و نه هوش منطقی شما بر میگردد. هر چقدر که هوش اجتماعی شما بیشتر باشد احتمال پولدار شدن شما در خارج از منزل بیشتر و بیشتر می شود.

بیایید چند کار بیرون از خانه و بدون اینترنت را برای شما مثال بزنیم. فرض کنید که شما یک فروشنده مواد غذایی  هستید. نیک می دانید که پس از مدتی مواد غذایی شنا فاسد می شوند به خصوص اگر وسایل سرمایشی مناسب را نداشته باشید.

پس اینکه بدانید هر کاری را چه موقع و در چه فصلی انجام دهید بسیار مهم است. معمولا در بازارهایی که رونق دارند در همه مشاغل با سعی و تلاش می توان پولدار شد. اما وقتی تورم رکودی حکم فرما باشد. تنها مواد غذایی که خیلی سریع مصرف می شوند را میتوان فروخت.

به عنوان مثال من فردی را می شناسم که یک مغازه لوازم الکترونیک داشت و البته در این کار خیلی هم کار کشته بود و نزدیک به 15 سال تجربه کاری داشت. تا اینکه کشور دچار یک تورم رکودی شد و اجناس روی دستش می ماند و چون آدم حلال خوری در معامله بود نمی توانست با هر شرایطی کنار بیاید و بعضا ضرر هم می کرد. این فرد در همان ایام مجبور شد شغل بستنی فروشی را انتخاب نماید.؟ چرا ؟ پاسخ واضح است چون اگر حتی پودار هم نمی شد لا اقل جنس روی دستش نمی ماند و خیلی سریع مصرف میشد.

این فرد مسیر درستی را در یک بازار راکد انتخاب کرده بود.

برویم سراغ یک شغل دیگر مثلا یک رستوران. رستوران ها باز هم به علت اینکه غذا می فروشند و غذا خوردن جزء نیازهای اولیه بشر است. احتمال کمتری دارد که ورشکسته شوند. اما اگر چه این ها در فضای فیزیکی کار می کنند و تعاملات زیادی با مردم دارند با این حال بستر مجازی بخصوص تبلیغات می تواند به آن ها کمک کند.

فرض کنید من بنا دارم ماه آینده یک رستوران داشته باشم. پس از اینکه هزینه های اولیه را انجام دادم. به یک تبلیغات قدرتمند محدود شده در مناطق جغرافیایی نیاز دارم. مثلا اگر ساکن شیراز هستم. تبلیغ مرا باید ساکنین شیراز ببینند و نه هر شهر دیگری

من در این بازه یک ماهه تا افتتاح پروژه شروع به تبلیغات جغرافیا محور میکنم. مثلا اگر در فضای مجازی می خواهم این کار را انجام دهم از شبکه یکتانت به صورت جغرافیایی استفاده میکنم. قبلا در پلتفرم آنتورک امکان محدود کردن نمایش تبلیغات به جغرافیایی خاص وجود داشت.

شما اگر نمی خواهید هزینه ای بیشتری کنید میتواند یک بسته کاغذ آچار گرفته و در دل آن شش مستطیل تبلیغاتی ایجاد کنید . سپس کاغذ ها را با هزینه کم پرینت کنید و در نهایت با قیچی هر کاغذ را به شش قسمت تبدیل کنید.

آنگاه شما میتوانید به کمک اعضای تیمتان در آن یک ماه فقط بروید و کاغذ پخش کنید میان مردم. پروژه که افتتاح شد خواهید دید که چه حجم انبوهی از جمعیت حجوم می آورند به رستوران شما

پولدار شدن با تدریس خصوصی در آموزشگاه ها

معلم های پولدار و ثروتمند

معلم های پولدار ایران

خیلی ها بخصوص نسل قدیم تر های ما فکر میکنند که معلم ها آدم های فقیری هستند اما لزوما این طور نیست. ما معلم هایی را سراغ داریم که وضع مالی آن ها از دندانپزشکان و جراحان فک و صورت هم بهتر است.

این قبیل معلم ها معمولا به تدریس خصوصی دانش آموزان کنکوری روی آورده اند و یا اینکه مدیر یک موسسه کنکوری هستند.

مثلا معلم های زیست شناسی که مشهور شده اند معمولا از درامد بالایی هم برخوردارند. خب طبیعی هم هست. اما این را به یاد داشته باشید. در هر شغلی که هستید و هر سر رشته ای هم که دارید اگر نتوانید کار خودتان را بازاریابی کنید محکوم به شکست هستید. چه شما یک معلم باشید چه یک برنامه نویس. نتیجه در هر دو صورت یکسان است. شما باید بتوانید کار خودتان را به درستی به جامعه هدف معرفی کنید.

گاهی یک معلم ، در عین حال که معلم است. مالک یک موسسه هم هست. مثلا موسسه کنکوری حرف آخر که هم تکنیک های روانشناسی و بازاریابی را می فهمد و هم  محصولات خوبی ایجاد میکند. حالا اگر مثلا یک معلم زیست شناسی مدتی در آنجا کار کند خودش تبدیل می شود به یک برند ثروت ساز

پولدار شدن با حقوق کارمندی

مگه میشه؟ مگه داریم؟ مگه میشه با حقوق کارمندی هم پولدار شد. بله میشه اما نه با پس انداز کردن بلکه با سرمایه گذاری در یک پروژه. فرض کنید در کف بازار ارزهای دیجیتال هستیم. و کف بازار یک تا دو سال به طول انجامد. اصطلاحا می گویند زمستان بازار طولانی شود. می دانید بهترین کار چیست. خرید و سرمایه گذاری ماهانه حتی به مقدار ناچیز مثلا هر وقتی در زمستان ارزهای دیجیتال هستیم شما می توایند ماهانه دو میلیون تومان از ارزهای مختلف بخرید و به کیف پول خودتان انتقال دهید.

یقین داشته باشید در اوج چرخه شما آدم پولداری خواهید بود چون سرمایه شما ظرف دو سال می توانید تا 100 برابر و یا حتی بیشتر شود.

بازار سابق ارزهای دیجیتال میلیونرهای جدیدی را به دنیا اضافه کرد حتی آن ها که مشاغل ساده ای داشتند. اما یادتان باشد که نباید طمع کنید و در فرصت مناسب از بازار خارج شوید

پولدار شدن با ضایعات

هدف از عنوان آخری این است که به شما بگویم در هر کاری می توان پولدار شدن حتی با کار جمع آوری و فروش ضایعات. ضایعاتی هم بالاخره یک شغل است که البته ما در مقاله ای جداگانه به بررسی آن می پردازیم.

بعضی چیزها در عین ضایعات بودن دارای ارزش هستند. مثلا یک کامپیوتر قدیمی را در نظر بگیرید. کامپیوترهای قدیمی در مدارهای خود مقادیری از طلا دارند. که این طلاها اگر گرد آوری شود می تواند درامد خوبی هم داشته باشد.

هچنین اگر شما با کارخانجات بازیافت مواد طرف قرارداد هستید. می توانید در ازای دادن ضایعات به آن ها پولی هم به جیب بزنید.

پس خیلی چیزها از خورده ریزه های آهن می توانند در جایی دیگر ارزشمند تلقی شوند و سودی را نصیب صاحبش کنند.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم