هارد فورک شانگهای ارز دیجیتال اتریوم در ماه مارس 2023

هارد فورک شانگهای ارز دیجیتال اتریوم در ماه مارس 2023

هارد فورک شانگهای در ماه مارس 2023

هارد فورک شانگهای در ماه مارس 2023 خواهد بود؟؟؟

همان طور که می دانید ارز دیجیتال اتریوم دارای هارد فورک های زیادی بوده، مثلا هارد فورک لندن تاثیر چشم گیری روی قیمت این ارز دیجیتال داشت.

به گونه ای که بازار پادشاه ارزهای دیجیتال پس از سقوط تا محدوده ی 28 هزار دلار به سمت 70 هزار دلار حرکت صعودی داشت.

دوستان گرامی من خود علاقه ی بسیار زیادی به این ارز دیجیتال دارم. دلیلش هم این است . نسبت به بیت کوین مدرن تر است و فناوری بالاتری دارد. ضمن اینکه یک بلاچین امن و قدرتمند و در عین حال کاربردی دارد.

به نظر می رسد که پس از یک اصلاح قیمتی بازار اتریوم به دلیل هارد فروک شانگهای صعودی شود. زمان تخمینی برای این پروژه ماه مارس 2023 است یعنی همان اسفند خودمان.

اینکه چرا توسعه دهندگان به یکباره تصمیم گرفتند تا در مورد این هارد فورک صحبت کنند واقعا جای بحث است. البته این را هم بگویم پس از شانگهای احتمال ریزش قیمت اتریوم وجود دارد چرا؟؟؟

چون به کاربران اجازه می دهد که ارزهای دیجیتال خود را برداشت کنند. یعنی اتریوم هایی که پیش از این ها سهام گذاری کرده اند.

دلیل دوم هم این است که طبق تجربه ی چندین ساله ام در بازار کریپتو این را مطرح می کنم. راستش را بخواهید. بازار همیشه پس از رویدادی که همه منتظرش بوده اند شروع به ریزش می کند.

یعنی نهنگ های بازار تمایل به فروش دارند. در هر صورت امیدوارم هارفورک شانگهای ماه مارس 2023 به نفع شما باشد و نه به ضرر شما

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم