مدل و رنگ مانتو سال 1402 مجلسی و اسپرت / بهترین مانتوهای ۱۴۰۲

مدل و رنگ مانتو سال 1402 مجلسی و اسپرت / بهترین مانتوهای ۱۴۰۲

مدل مانتو سال 1402 شیک و جدید

در سال 1402 چه مانتویی بپوشم؟

بهترین مانتو ها برای این سال مدل مانتوی اسپرت و مجلسی چگونه است؟

بشر همواره در حال پیشرفت بوده است. یک زمانی غار نشین بوده و بر پیکره دیوارها می نوشته است. اما دیری نپاییده است که از آن حالت غارنشینی به تمدن رسیده است. البته رسیدن به این تمدن چند هزار سال طول کشیده اما این سال ها در مقابل عمر زمین بسیار کم است. چرا که همه ما می دانیم زمین حدود 4 میلیارد سال عمر کرده و کهکشان ها نیز 13.8 میلیارد سال طول عمر دارند.

طبیعتا انسان غارنشین هیچ لباسی بر تن نداشته است. هیچ لباسی! شاید. می گویند او خود را با برگ درختان می پوشانده ولی تصور من این است که در ابتدا هیچ لباسی بر تن نداشته

وقتی آتش اختراع شد انسان غار نشین فهمید که می تواند با آتش خود را گرم کند. بعد ها این موضوع را در مورد لباس هم فهمید… مردها و زن ها خود را با لباس های اولیه می پوشاندند.

تا اینکه تمدن بشریت آن ها را به سمت و سویی دیگر سوق داد. لباس های زنانه و مردانه از هم جدا شدن.

زن ها همینک در دنیا مانتو استفاده می کنند. مانتوها با رنگ ها و طرح های مختلف این موضوع تا جایی پیش رفته است که بشر مد گرا شده است. یعنی مانند قبل دیگر قرار نیست برای ده سال یک نمونه مانتو را بپوشد. بلکه مثلا مانتو مدل 1402 با سال پس از آن برای او متفاوت است.

بنابر این کمپانی ها طبق قاعده مصرف گرایی بیشتر و بیشتر تولید کرده اند. نه مانند سابق بلکه برای هر سال رنگ و مدل جدیدی را بر گزیده اند.

بسته به اینکه از مانتو در کجا استفاده کنید رنگ و مدل آن متفاوت است. مثلا کسی دوست دارد مانتوی مجلسی داشته باشد و دیگر دنبال یک مانتوی اسپرت می گردد

از شما خواهشمندیم نظرات خود را در مورد مدل مانتو 1402 برای ما بنویسید. این نظرات برای ما بسیار ارزشمند هستند و به کیفیت کار می افزایند.

ضمن اینکه نظرات شما دیگر مخاطبان را راهنمایی می کند تا انتخاب بهتری داشته باشند. چون معمولا کاربرهای سرگردان این نظرات را میخوانند و بعد تصمیم می گیرند.

 

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم