تصویر پیدا نشد

لیگ قهرمانان از سال 2024 کم رمق تر از همیشه

لیگ قهرمانان اروپا 2024 خسته کننده است؟

آیا لیک قهرمانان اروپا 2024 با رویکرد جدید کم رمق تر از همیشه می شود

آیا لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت خسته کننده است؟ برند رایشارت معتقد است با اجرایی شدن شیوه جدید در سال 2024 این لیگ کسل کننده تر می شود.

یادمان نرفته که دقیقا همین سال گذشته بود که رئال مادرید به همراه 11 باشگاه بزرگ اروپایی از سوپر لیگ اروپایی خبر دادند. البته پروژه مذکور از همان ابتدا شکست خورد چون هواداران فوتبال با آن مخافت کردند. اگر برگردیم به گذشته در آن زمان تنها یوونتوس، رئال و بارسا در آن سوپر لیگ باقی ماندند.

آن ها سماجت به خرج دادند و با یوفا درگیر شدند و احتمالا باید جریمه هایی سنگین را متحمل شوند

شاید بتوان گفت ایده اصلی سوپر لیگ را پرز مطرح کرد. رئیس باشگاه رئال مادرید به نظر نمی رسد که عقب نشینی کند. یوونتوس، رئال و بارسا از مواضع خود عقب نشینی نمی کنند تا بلکه سوپر لیگ اروپا در 2024 را رقم بزنند. با این حال این سه باشگاه در اوایل 2023 باید در دادگاه حاضر شوند و به دفاعیات خود بپردازند

اسپانسری سوپر لیگ اروپا در 2024 را کمپانی A22 بر عهده گرفته است. این کمپانی در راستای تورنمنت مذکور به سه باشگاه موسس کمک خواهد کرد.

این سه باشگاه و شرکت A22 برای جلوگیری از یکه تازی انگلیسی ها مدیر عاملی به نام برند رایشارت را استخدام کرده اند. احتمالا برند رایشارت در این قضیه به خوبی از حل این مساله برآید.

به نظر می رسد که سوپر لیگ 2024 رقابتی بسته نخواهد بود و تنها قرار نیست سه باشگاه یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا را در بر بگیرد. با این حال کم رمق بودن این لیگ احتمال بالایی دارد البته….

من فکر میکنم نهایتا با باشگاهای دیگری که آن ها هم طرفدار فوتبال هستند به توافق خواهند رسید. این تعامل از آن جهت اهمیت دارد که سلامت فوتبالیست ها نباید به خطر افتد. کیفیت کار باید بالاتر برود اما به نظر می رسد شکل جدید لیگ قهرمانان اروپا در سال 2024 وضعیت را بحرانی تر خواهد کرد. در این شرایط ممکن است تعداد بازی های فاقد اهمیت بیشتر شود. و با لیگ اروپا 2024 از نوع خسته کننده اش طرف خواهیم بود

امیدوارم بر عکس تصور من با بازیهای خوبی در لیگ 2024 اروپا شاهد باشیم طرف باشیم و لذت ببریم

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم