قیمت فانتوم اکس 2 پرو (Phantom X2 Pro) / آموزش گوشی جدید

قیمت فانتوم اکس 2 پرو (Phantom X2 Pro) / آموزش گوشی جدید

قیمت فانتوم ایکس 2 پرو (Phantom X2 Pro)

تا این لحظه به صورت تخمینی قیمت فانتوم اکس 2 ( Phantom X2 Pro) را 930 دلار ارزیابی کرده اند. البته پر واضح پداست که هنوز نمی توان به صورت دقیق در مورد قیما آن اظهار نظر کرد.

سری مقالات آموزشی در مورد گوشی های نو ظهور:  شرکت چینی تکنو موبایل محصولی انقلابی به نام فانتوم اکس 2 پرو را به بازار عرضه کرده است. جالب توجه است اگر بدانید حتی پیش از آنکه شرکت هایی مثل اوپو و شیائومی لنز جمع شونده را در دوربین های خود به کار بگیرند ا برند تکنو موبایل بوده که این کار را انجام داده است.

قیمت فانتوم اکس 2

در شهر دوبی، این بار فانتوم موبایل کولاک به پا کرده است. به گونه ای که از گل سرسبد محصولاتش یعنی X2 pro 5g رونمایی کرده است. این گوشی از یک نمایشگر 6.78 اینچی برخوردار است و وضوح آن 1080 در 2800 پیکسل است.

این گوشی هوشمند که از پردازنده دیمنسیتی برخوردار است. از 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم از نوع ال پی دی دی آر 5 بهره می برد.

یک باتری 5160 میلی آمپری هم برای تامین نیروی برق فانتوم ایکس 2 پرو استفاده می شود که میتوان با یک شارژر سریع 45 واتی آن را شارژ نمود.

البته به هر حال بخش متمایز کننده این گوشی از سایر برند ها دوربین و لنز با کیفیت آن است. سامانه دوربین این دستگاه از دو حسگر 50 مگا پیکسلی و یک حسگر تله فوتو 32 مگا پیکسلی استفاده می کند.

از مهم ترین قابلیت های فیلم برداری Phantom X2 Pro میتوان به توانایی فیلمبرداری از نوع 4k آن اشاره کرد.

شاید جالب ترین نکته ای که بتوان در مورد این گوشی برشمرد این باشد که شرکت تکنو موبایل برای اینکه قابلیت های دوربین فانتوم اکس 2 را افزایش دهد

با کارگردان، ناشز و عکاس بریتانیایی همکاری داشته است. این عکاس و ناشر این کارگردان ، فیلترهای هنری خلاقانه ای را برای کار در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام توسعه داده است.

انتظار داریم که بتوان این محصول را از فروشگاه دیجی کالا تهیه نمود.

ورود به دیجیکالا و خرید در صورت لیست شدن (https://digikala.com)

امیدوارم از این مقاله آموزشی و آگاهی بخش در مورد گوشی نوظهور تکنو موبایل نهایت استفاده را ببرید. شاد و پیروز باشید

 

 

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم