سریال های جنایی (پلیسی) 2023 -لیست 9 تایی

سریال های جنایی (پلیسی) 2023 -لیست 9 تایی

سریال های جنایی (پلیسی) 2023

در این جا لیستی از سریال هایی پلیسی 2023 یا بهتر است بگویم سریال های جنایی 2023 را داریم. ما در این لیست 9 تایی به صورت مخصر در مورد این سریالها توضیحاتی را ارائه می دهیم و امیدواریم از دیدن سریالها نهایت لذت را ببرید. این را هم می گویم مجموعه های جنایی و پلیسی مخاطبان خاص خود را دارند و مثلا من نوعی به دیدن این مجموعه ها علاقه ای ندارم. اما به احترام آن دسته از مخاطبانی که این سری فیلمها را دوست دارند این مقاله را نوشته ایم. این لیست به سریال های خارجی اشاره دارد. برای دیدن نمونه ی ایرانی اش این پست را ببینید / دانلود سریال تمام رخ

  1. The Neverending Murder
  2. The Real Murders of Atlanta
  3. Murdaugh Murders
  4. The Real Murders of Orange County
  5. New York Homicide
  6. The Interrogation Room
  7. Killer Relationship With Faith Jenkins
  8. Under the Bridge
  9. Far North

برای نمونه های ایرانی میتوان به خون سرد و گاندو و تا حدودی آقازاده اشاره داشت. البته میزان خشونت و جنایت در نسخه های ایرانی نسبت به نمونه های خارجی به مراتب کمتر است.

سریال های جنایی 2023

 

The Neverending Murder(2023)

این سریال پلیسی به ناپدید شدن زنی به نام نیکولاپین اشاره دارد. تحقیقات در مورد گم شدن او یکی از بزرگترین تحقیقات پلیسی تاریخ بود. کارگردان این سریال می گوید ما باید از خانواده قربانی تشکر کنیم که اطلاعات دقیق و جامعهی را با ما در میان گذاشته اند. از اینکه داستانشان را با ما به اشتراک گذاشته اند تا آن را موشکافی کنیم خرسند هستیم.

The Real Murders of Atlanta(2023)

< style=”text-align: justify;”>قتل های واقعی آتلانتا

اگر شما فکر میکنید سریال زنان خانه دار آتلانتا خیلی خشونت آمیز بود. هنوز چیزی راجع به خشونت نمی دانید. در فصل دوم ما چیزی به مراتب وحشتناک تر خواهیم دید

The Real Murders of Orange County(2023)

قتل های واقعی اورنج کانتی

سریال دیگری که از مجموعه زنان خانه دار الهام گرفته است. حداقل در عنوان که این طور است. این مجموعه چرخش های دراماتیکی را در 2023 نشان می دهد. در هر صورت ما خیلی مشتاقیم که ببینیم قرار است چه اتفاق بیافتد.

(2023)The Interrogation Room

اتاق بازجویی

این سریال هم در سال 2023 نشان داده می شود. در سریال اتاق بازجویی رفتار کارگاهان قتل مورد بازجویی قرار میگیرد. هدف مجموعه این است که به زوایای پنهان قتل ها از دید کارگاهان پی ببرد. این سریال نشان می دهد که برای گرفتن اعترافات در اتاق های بازجویی دقیقا چه اتفاقی می افتد. بنابراین برای علاقمندان به مجموعه های جنایی، پلیسی می تواند حسابی مهیج باشد

Under the Bridge

زیر پل

سریال زیر پل مربوط به داستان قتل یک دختر نوجوان کانادایی است. تعداد قسمت های این مجموعه 8 قسمت است و بر اساس و بر اساس کتاب 2005 از ربکاگادفری نوشته شده است.

New York Homicide

قتل نیویورک

از مجموعه سریال های جنایی پلیسی 2023 می توان به قتل نیویوک اشاره کرد .رابرت بویس ، یکی از معروف ترین کارگاهان بازنشسته است. که در این مجموعه جریان وحشتناک ترین قتل ها را روایت می کند

Murdaugh Murders

قتل های مردا

سریال قتل های مردا بر اساس یک پادکست واقعی در حال توسعه است. این پادکست جنایی در نوامبر 2022 دریافت شده است همچنین در این مجموعه می توان ردپای داستان غریبه تر که به الکس مرداگ اشاره میکند را تماشا کرد.

Far North

شمال دور

در سریال شمال دور داستان یک جامعه ی آهیپارا نشان داده می شود. این جامعه یک حلقه ی جنایت بین المللی است و تلاش می کند منطقه ی آقیانوس آرام را تحت سلطه خود حفظ کند. نموئرا موریسون هنر پیشه جنگ ستارگان در سال 2023 در این سریال پلیسی به ایفای نقش می پردازد.

Killer Relationship With Faith Jenkins

رابطه قاتل با فیث جنکینز

رابطه قاتل با فیث جنکینز که در 2023 نشان داده می شود سمی ترین رابطه های عاشقانه که پایانی اندوه بار دارند را به تصویر می کشاند.

خب عزیزان امیدوارم از لیست سریال های پلیسی 2023 نهایت استفاده را برده باشید. در پناه حضرت حق

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم