سال 1402 برای متولدین ماه ها چگونه است / طالع ۱۴۰۲

سال 1402 برای متولدین ماه ها چگونه است / طالع ۱۴۰۲

سال 1402 برای متولدین ماه ها

این روزها هیچ چیز سر جای خودش نیست و یک جای کار می لنگد. شاید علت دارد. شاید علتش را ما درست نمیدانیم.

روزهایی که گذشت با خبرهای خوبی سپری نشد. خون های زیادی بر زمین ریخته شد و عده ای عزادار شدند. جامعه وقتی به سمت خشونت افسار گسیخته می رود تر و خشک را با هم می سوزاند.

حال میخواهیم یک پیش گویی برای متولدین ماه های مختلف در این سال داشته باشیم

سال 1402 برای متولدین فروردین

فروردین جایی است که آدم های پر شور و حرارت را جذب خود می کند. از آنجا که خود من یک فروردین ماهی هستم نه بر اساس طالع که بر اساس منطق و حوادثی که پیش آمده نیک این سخن را می دانم. در هزار ۱۴۰۲ متولدین فروردین ماه وضع مالی خود را بهتر خواهند دید به شرط اینکه حواسشان جمع باشد و بدانند روی چه چیزی سرمایه گذاری می کنند. اگر میخواهند در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند باید بروند و دوره پرایس اکشن حرفه ای را یاد بگیرند. منابع هم برای یاد گیری بسیار زیاد است. این افراد معمولا ازدواج آسانی ندارند چرا که دمدمی مزاج هستند. اما از آنجایی که معمولا باهوش هستند وضعیت تحصیلی و یا شغلی آن ها با تلاش بهتر می شود

سال 1402 برای متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت بر عکس فروردین ماهی ها آرام و خونسرد هستند. بیشتر آن ها دیر از کوره در می روند و به راحتی اعصابشان خورد نمی شود. چرا که باید یک عامل قوی و نه سطحی روحیه ی آن ها را دچار تلاطم کند. متولدین اردیبهشت در سال ۱۴۰۲ اگر ازدواج کرده اند باید به فکر بچه دار شدن باشند چرا که زمان و فرصت کافی در آینده نخواهند داشت و به دلیل اینکه دلمشغولی های آن ها زیاد می شود نمی توانند تصمیم های درستی بگیرند.

البته آرام بودن و خسنردی آن ها یک مزیت به حساب می آید و می توانند این موضوع را تبدیل به یک فرصت کنند

سال 1402 برای متولدین خرداد

متولدین خرداد ماه به جهان از دریچه ی نیکویی نگاه می کنند. این افراد اگر به کسی خیانت کنند به نفر دوم وفا نشان میدهند متولدین خرداد ماه در این سال از رفیق بازی هایشان می کاهند و دیگر مانند سابق با دوستانشان نمی چرخند.

سال 1402 برای متولدین خرداد ماه از نظر مالی می تواند درخشان باشد بشرط آنکه از بلند پروازی های کودکانه ی خود دوری کنند و اندکی واقعی تر به مسائل نگاه کنند.

سال 1402 برای متولد تیر ماه

تیر ماهی ها در سال 1402 اهداف جدیدی برای خود تنظیم می کنند و مصر می شوند که به این اهداف دست پیدا کنند.

اصرار آن ها برای رسیدن به اهدافشان ریشه در تصمیم گیری های گذشته ی آن ها دارد. آن ها پیش از این نتوانسته اند آن چرا که می خواهند عملی کنند.

امسال میخواهند به اهدافشان هر طور که هست دست پیدا کنند وگرنه آرامش و قرار برای آن ها رنگ می بازد

طالع متولدین مرداده ماه

طالع متولدین مرداد ماه

اگر در سال 1402 به سر می برید و متولد مرداد ماه هستید یک چیز را باید خوب بدانید. مبادا حوادث دوران شما را نا امید کند.

نا امیدی با رنج های شما به صورت محسوسی رابطه مستقیم دارد.

طالع متولدین شهریور ماه

طالع متولدین مرد ماه

متولدین شهریورماه باز هم در این سال غرورهای درونی خود را دارند. خیلی کم انعطاف از خودشان نشان می دهند و این عدم انعطاف نسبت به مسائل است که  موفقیت را در این قشر کم رنگ می کند. متولدین شهریور تا زمانیکه از غرورهای کاغذب خود عبور نکنند نمی توانند از چالش های خود عبور کنند و چند برابر شدن گرفتاری های زندگی آن ها مربوط می شود به همین غرور

خب دوستان سال 1402 را برای متولدین سایر ماه ها بعدا بررسی می کنیم. با ما همراه باشید

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم