ساعت پخش و تکرار سریال تمام رخ / زمان پخش

ساعت پخش و تکرار سریال تمام رخ / زمان پخش

زمان پخش سریال تمام رخ 

زمان پخش سریال تمام رخ چه زمانی است؟ ساعت پخش و تکرار آن را می دانید؟ آیا بهتر نیست مدیریت زمان داشته باشیم

سلام عزیزان کسانیکه که به مدیریت زمان اهمیت میدن از قبل یک برنامه ریزی برای خودشون دارن. پیش از این ما در مورد زمان پخش سریال نون خ 4 صحبت کردیم و گفتیم که احتمال می دهیم این سریال نوروز و یا رمضان 1402 پخش شود. البته در پست دیگری هم شما می توانید دانلود سریال تمام رخ اقدام کنید. مجموعه نون خ یک مجموعه طنز است. حال آنکه سریال تمام رخ یک سریال پلیسی است. و البته نیک می دانیم این روزها سریال های پلیسی بشدت مخاطب پذیر شده اند.

مجموعه هایی که شاید چند سال پیش به اندازه امروز مخاطب نداشتند.  البته ما یادمان هست که خواب و بیدار را خیلی از مردم می دیدند. آن موقع پلیس های ورزیده خواب و بیدار حسابی ما را سر ذوق می آوردند.

بعد از آن یک مجموعه ی پلیسی دیگر که حتی رسانه های سیاسی امنیتی در موردش می نوشتند. سریال گاندو بود. پس نتیجه می گیریم این قبیل مجموعه ها روز به روز برای مردم اهمیت بیشاری پیدا می کنند.

زمان پخش و تکرار تمام رخ

تا یادم نرفته بگم این مجموعه در واقع فصل دوم سریال سارق روح است و از تاریخ سوم دی ماه قرار است که مجموعه ی تمام رخ ما را مهمان خودش کند. این مجموعه در 30 اپیزود آماده شده است و البته برخلاف گیل دخت که هفته به هفته پخش می شود این سریال هر شب پخش می شود راس ساعت 20:30 دقیقه از شبکه سوم سیما 

به نظر شما چرا زمان پخش را 20:30 انتخاب کرده اند؟ دلیل اصلی اش چه بوده است! راستش را بخواهید من در اولین نگاه یاد اخبار بیست و سی افتادم و چیز دیگری به ذهنم خطور نکرد :)))) شما چطور؟

مفهوم مدیریت زمان از نگاه آموزشی و چند تکنیک اثر بخش

گاهی اوقات نیازه که برای کوچکترین کارهامون حتی فیلم دیدن مدیریت زمان داشته باشیم. خب چرا؟؟؟ چون این مهم مستقیمی روی موفقیت ما داره. یعنی اگر ما به مدیریت زمان اهمیت ندیم خب احتمال رسیدن به موفقیت در ما بسیار کم میشه. به نظرم میتونید در حوزه مدیریت زمان کمی آموزش ببینید. منابع آموزشی رو هم می تونید از خود یوتیوب انتخاب کنید. یوتیوب منبع بسیار بزرگی هست برای آموزش مدیریت زمان هم چنین سایت هایی دیگه ای هم مثل فرادرس هستن که آموزش های خوبی رو در این حوزه از اون ها خواهید دید.

در یک جمله مدیریت زمان یعنی استفاده اثربخش تر و مفید تر از زمان، تقویت این توانایی میتونه استرس رو کاهش بده! موجب افزایش مدیریت بخران بشه و در نهایت سبب افزایش اعتماد به نفس بشه

1- سعی کنید  که صبح ها زودتر از خواب بیدار بشید

2-از تلوزیون و رسانه های جمعی زیاد استفاده نکنید

3- برای خودتان دفتر ثبت زمان تهیه کنید

4-فهرستی از کارها بنویسید و سعی کنید که ذهن خود را پاک کنید

5- کارهای خودتان را دسته بندی کرده و قاطع باشید

خب چرا من در در زیر مطلب مربوط به زمان پخش سریال به این موضوع اشاره کردم؟ راستش را بخواهید عمر بسیار محدود است و بهتر است وقتمان را بیشتر صرف یادگیری کنیم تا سرگرمی! چون شاید روزی خودمان را سرزنش کنیم که مثلا ای کاش کارهای مفیدتری انجام می دادم

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم