دوبله فارسی فیلم آواتار 2 دو | دانلود دوبله آواتار Avatar 2 2022 // ۲

دوبله فارسی فیلم آواتار 2 دو | دانلود دوبله آواتار Avatar 2 2022 // ۲

دوبله فارسی فیلم آواتار 2 دو

دوبله فیلم آواتار ۲ //  Avatar 2 2022 (لینک دانلود در پایین)

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی آواتار 2 2022 (با کیفیت عالی)

کیفیت پرده ای دوبله فارسی

دانلود فیلم آواتار Avatar 2 2022

فیلم آواتار 2 که دوبله فارسی آن را برای شما آماده میکنیمدر ژانر علمی و تخیلی آماده شده است البته میتوان آن را در دسته بندی های ماجراجویی و علمی تخیلی نیز قرار داد.

آواتار محصول از آمریکاست که مناسب است برای سنین بالای سیزده سال و کیفیت 720 پیکسلی آن در سایت ما مخاطب را با خود همراه میکند.

زمان دوبله فارسی فیلم آواتار 2 سه ساعت و دوازده دقیقه است و امتیاز آن در سایت ای ام دی بی نیز خالص 8.4 است

داستان اما در ابتدا پیرامون جیک سالی شکل میگیرد جایی که او و خانواده ی عزیزش در سیاره پاندورا زندگی خوش و خرمی را تجربه می کنند. در این میان تهدیدی آشکارا که مربوط به گذشته است رخ می نمایاند و متجلی می شود

اگر یادتان باشد در سال 2009 وقتی نسخه ی اول آن برای اکران آماده شد میتوانستید به صورت سه بعدی آن را تماشا کنید. در واقع ما شاهد انقلابی بودیم مه نبوغ و نو آوری بخش عمده آن را تشکیل می دادند. شایان توجه است که این فیلم با یک بودجه ی 237 میلیون دلاری ساخته شد . اما نزدیک به سه میلیارد دلار فروش داست. حال ببینیم در دوبله فارسی فیلم آواتار 2 چه می گذرد. آیا در فیلم سینمایی آواتار 2 باز هم مخاطبان اقبال قابل توجهی نشان می دهند یا اینکه خیر…شما چطور فکر میکنید؟

خب دوستان وقتش رسیده که لینک های دانلود این فیلم رو برای شما آماده کنیم تا ازش لذت ببرید. توجه داشته باشید که این فیلم زیبا خیلی ها رو یاد همون دورانی میندازه که گله ای برای دیدنش به سنماها می رفتن پس طبیعی هست باز هم تا حدودی ازش استقبال بشه

دوبله فارسی آواتار دو 2

لینک دانلود کیفیت 480

لینک دانلود کیفیت 720

لینک دانلود کیفیت 1080

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم