دختر شایسته Miss World 2023 | و زیباترین دختر ۲۰۲۳ کیست؟

دختر شایسته Miss World 2023 | و زیباترین دختر ۲۰۲۳ کیست؟

دختر شایسته Miss World 2023

دختر شایسته سال ۲۰۲۳ کیست؟

آدمی از بد خلقت همیشه چیزهایی را دوست داشته و از بعضی چیزهای دیگر هم گریزان بوده. میخواهم مثالی بزنم. مثلا همه ی ما از زشتی بیزاریم و زیبایی را دوست داریم. در وجودمان حتی اگر حسادت هم باشد خودمان از حسادت کردن گریزان هستیم.

حال این ویژگی فطری آدم ها و تمایل آن ها به بعضی چیزها در جهان پدیده هایی را ایجاد کرده مثلا مسابقات دختر شایسته که همینک دختر شایسته Miss World 2023 را پیش رو داریم. اما آیا این دختر ها طبق ارزش های ما واقعا شایسته هستند؟ جواب معلوم است که منفی است.  این مربوط می شود به فرهنگ و ارزش های غربی و نه آن چیزی که ما خوب و زیبا می پنداریم.

سال هاست که مسابقات دختر شایسته برگزار می شود. میخواهیم بدانیم زیباترین دختر ۲۰۲۳ کیست؟ ما هنوز اطلاعات دقیقی نداریم ولی این صفحه دائما بروز رسانی می شود و سپس اطلاع رسانی می کنیم.

البته همان طور که گفتم من ذاتا با این مسابقات مشکل دارم و اصلا برایم عجیب است. مگر چه چیزی را ملاک شایستگی قرار می دهند. شما اگر هم بخواهی فردی را شایسته خطاب کنی باید بگویی مثلا برای کدام کار… یعنی کار باید مشخص و واضح باشد.

مثلا من به عنوان نویسنده در وبسایت ادیب فاضل ممکن است شایستگی این کار راد داشته باشم و ممکن است نداشته باشم!

می دانید چه می گویم؟؟؟؟ کار باید واضحا مشخص باشد.

یک مثال قوی تر و واضح تر می زنم، مثلا سارا همتی که رتبه ی برتر کنکور بوده برای من دختر شایسته ۲۰۲۳ به حساب می آید.چرا که هم پشتکار زیادی داشته و هم ضریب هوشی بالایی داشته. این ها برای من ارزششان بیشتر است تا مسابقاتی که غربی ها برگزار می کنند و فکر می کنند شاخ فیل را ترکانده اند و آپلو هوا کرده اند.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم