دانلود قسمت 9 و 10 طوطیا / سریال طوطیا قسمت نهم و دهم

دانلود قسمت 9 و 10 طوطیا / سریال طوطیا قسمت نهم و دهم

دانلود قسمت 9 و 10 سریال رهایم کن

دانلود قسمت نهم و دهم سریال رهایم کن با کیفیت عالی / طوطیا به رهایم کن تغییر نام یافته است

صحبت های پیشین ما::::

سلام عزیزان وقت همگی شما بخیر! قبول دارید سریال های نمایش خانگی خیلی خیلی مخاطب دارند. قبول دارید تلوزیون کم کاری کرده و می تونست بهتر عمل کنه؟ راستش رو بخواهید نمایش خانگی هم در حال افول هست از نظر من؟ چرا؟؟؟ چون روایت ها تقریبا تکراری شده این در حالی هست که مخاطب آپدیت تر و به روز تر شده. در قسمت های قبل یعنی قسمت 7 و 8 سریال رهایم کن چه گذشت؟

آیا همان طور که فکر میکردید پیش رفت؟ و یا روند داستان به گونه ی دیگری پیش رفت. در مورد کاراکترهای سریال چه حدسی می زنید؟ سرنوشت این کاراکترها چه می شود؟ فکر میکنید در قسمت 9 و 10 چه اتفاقی می افته؟

خب این ها همه سوالاتی هست که ممکنه از خودتون به صورت ناخود آگاه پرسیده باشید و هر بار هم جواب هایی رو برای این سوالات به دست میارید.

من راستش قبل از اینکه این مجموعه پخش بخشه اول از خودم پرسیدم طوطیا اصلا یعنی چه توی گوگل سرچ کردم تا معانیش رو پیدا کنم.

قبل از اینکه سرچ کنم بیشتر ذهنم متوجه طوطی بود.  البته این موضوع به صورت ناخود آگاه اتفاق می افتاد یعنی در ذهنم یک پرنده ای به نام طوطی تصور می کردم.

پرنده ای که قادر به تقلید هست. تقلید صدای انسان و این تقلید نوعی هوش به حساب میاد. هوشی که استدلالی نیست تقلیدی و سطح پایینه.

در بین پرندگان، اون پرنده ای که دارای هوش استدلالی هست کلاغه! فیلم هایی از این پرنده دیدم که آدمو واقعا متحیر میکنه.

خب دوستان من لینک های دانلود قسمت های نهم و دهم سریال رهایم کن را در همین پست خواهیم داشت. معمولا این لینک های مربوط به سایت های همکاری در فروش هست و کاملا هم قانونی است.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم