دانلود قسمت 8 هشتم گیل دخت/ سریال گیلدخت قسمت 8

دانلود قسمت 8 هشتم گیل دخت/ سریال گیلدخت قسمت 8

دانلود قسمت 8 هشتم سریال گی لدخت

دانلود سریال ایرانی گیلدخت قسمت 8

اگر چه همیشه شعار من این بوده و هست که وقتتون رو برای دیدن سریال تلف نکنید با این حال

چند هفته ای هست که این سریال زیبای ایرانی رو دارم می بینم. انصافا محمود پاک نیت خیلی خوب بازی می کنه. یعنی آدم با بازی پاک نیت خیلی مانوس میشه. در کل سریال گیل دخت تا اینجای کار یعنی قسمت 8 هشتم این سریال قوی عمل کرده و من نوعی هم از دیدنش بسیار حال کردم با این وجود می تونستن قوی تر بسازنش.

یعنی تا اینجای کار همه ش دارن دنبال اسماعیل حرکت می کنن. دنباله رو اسماعیل هستن. فریاد هایی که تقی خان سر قشون خودش میکشه هم در نوع خودش جالبه و البته باعث تداعی این نکته در ذهن مخاطب میشه که قدیم چقدر اوضاع بی در و پیکر بوده که خوانین هر کاری دلشون می خواست می کردن.

خوانین نفوذ زیادی در مناطق تحت نفوذ خودشون داشتن – بعد یه عده پلشت دوست دارن برگردن به همون دوران پهلوی که خان های زور گو برای خودشون جولان می دادن

فضای سریال گیل دخت هم از نظر من بسیار جالب توجه هست. جالب از این نظر که کمی تقلید کردن از سریالهای کره ای و این موضوع رو من در همون قسمت اول دیدم و متوجه شدم. تاکنون هفت اپیزود از گیلدهت نمایش داده شده

می دونم که برای دانلود قسمت 8 هشتم سریال گیل دخت دارید لحظه شماری می کنید. حق هم دارید. لحظه شماری کردن حق شماست :))))

خب وقتی مجموعه ای قشنگ باشه باید هم لحظه شماری کرد.  شبیه بعضی از مجموعه ها نیست که اینقدر مزخرف هستن که بعد از دیدن یکی دو اپیزود دیگه آدم دوست نداره لحظه ای نگاه بهشون بندازه!

خب زیادی حرف زدم- روی آیکون زیر کلیک کنید تشریف ببرید تمامی ایپزودها رو یکجا ببینید.

دانلود سریال گیلدخت قسمت 8 هشتم

download

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم