دانلود قسمت 6  ششم سریال تمام رخ / تمام رخ شش ۶

دانلود قسمت 6 ششم سریال تمام رخ / تمام رخ شش ۶

دانلود قسمت 6 ششم سریال تمام رخ ۶

دانلود سریال تمام رخ قسمت 6

تا کنون پنج اپیزود از سریال زیبای تمام رخ را دیده اید و اکنون خود را برای دانلود سریال تمام رخ آن هم قسمت ۶ ششم آماده میکنید. توجه داشته باشید که سریالهایی با موضوعاتی از این دست بسیار جذاب هستند و مخاطب سعی میکند تا قسمت آخر همراهی کند.

راستش را بخواهید فضای مجازی همان قدر که مایع خیر است همان قدر هم آسیب زاست یعنی اگر درست به آن پرداخته نشود می تواند آسیب های زیادی را برای ما ایجاد کند. نمونه اش همین سایت های شرط بنذی هستند. که مدتی با پول مردم ارتزاق کرده و مردم بی نوا را سر کیسه کردند. دست تلوزیون درد نکنه که در جهت آگاه سازی مردم قدم های مثبتی برداشته.

همین پارسال بود که خبر دار شدم یکی از نزدیکانم مقداری پول در یکی از این سایت ها از دست داده و حتی روش نمیشد بره شکایت کنه و تبدیل شده بود به یک مالباخته نا امید.

چرا به مالباخته ی نا امید تبدیل شده بود؟؟؟؟ خب مشخصه چون کارش از نظر شرع و قانون درست نبود. یه دست مریزاد هم به حضرت اوس کریم میگم که در قرآن قمار رو حرام اعلام کرده تا دیگه کسی چیزی از دست نده. دوستان عزیز من یادتون باشه خدا برای همه ما انسان ها برنامه ای تعیین کرده برنامه ای که اگر درست و اصولی در زندگی خودمون به کار بگیریم قطعا به سعادت و خیر و خوشی می رسیم.

بنابر این وقتی میگه قمار نکنید و ربا نخورید حتی اگر سود می کنید. یعنی اینکه نباید چنین کارهایی رو انجام داد حتی اگر به ما سودهای مقطعی می رسونه- قرآن میگه ضرر این کارها از سودش بیشتره

از نظر من جامعه ای که بر مبنای این چیزها شکل بگیره یک جامعه بشدت خوکی هست. و در چنین جامعه ای نمیشه به تعالی رسید.

برای دانلود تمامی قسمت ها از جمله قسمت ۶ شش سریال تمام رخ اینجا کلیک کنید

dl

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم