دانلود قسمت 55 و 56 گیلدخت (سریال گیل دخت)

دانلود قسمت 55 و 56 گیلدخت (سریال گیل دخت)

دانلود قسمت 55 و 56 سریال گیلدخت

سلام عزیزان این روزها حال دلتون چطوره؟ از زندگی لذت می برید یا نه؟ اگر زندگی مطابق مرادتون هست یعنی راه رو درست رفتید ولی اگر این طور نباشه راه رو اشتباه رفتید چرا که مهم ترین شرط زندگی داشتن حال خوب هست. راه رسیدن به این حال خوب هم صرفا مالی نیست بلکه شامل پارامترهای زیادی هست. قبل از اینکه بخواهیم لینک های دانلود قسمت 55 و 56 سریال گیلدخت رو در سایت قرار بدیم. میخوام از شما بپرسم که آیا از این مجموعه تا به این لحظه راضی بودین یا خیر؟

شخصیت های این سریال رو آیا دوست دارید؟ به نظر شما میشد این کار رو خیلی قوی تر انجام داد و درصد حواشی رو کم کرد؟

به شخصه معتقدم برای سریال گیلدخت زحمت زیادی کشیده شده. به هر حال کارهای تاریخی برای ساخت انرژی زیادی رو می طلبن!  خیلی بیش از اون چیزی کخ ما فکر می کنیم و تصور میکنیم روی همچین کارهایی و تک تک سکانس های اون فکر میشه و البته آدم های دغدغه مند اون ها رو می سازن!

البته خب نسبت به سریال های خارجی این کار کمتر هست. یعنی اگر سریالهای خارجی مد نظر شما باشن ما نسبت به اون ها هم تکنولوژی سطح پایین تری داریم و هم به جهت بودجه ی کم تر باید زمان بیشتری برای ساخت یک اثر ترتیب بدیم..

تکنولوژی ساخت فیلم و سریال که در کشورهای غربی به کار می ره به هیچ وجه با تکنولوژی نوع ایرانی قابل قیاس نیست.

اما خب مسیر مسیر درستی است و نه اشتباه! و اگر ما برای ساخت مجموعه های تاریخی امروز هزینه میکنیم یقینا در آینده میوه آن را به خوبی برداشت می کنیم.

زیاد حرف زدم برای دانلود قسمت 55 و 56 سریال گیلدخت و ما بقی اپیزود ها روی آیکون زیر کلیک کنید. بدرود

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم