دانلود قسمت 3 و 4 سرگیجه -سریال سرگیجه قسمت سوم و چهارم

دانلود قسمت 3 و 4 سرگیجه -سریال سرگیجه قسمت سوم و چهارم

دانلود قسمت 3 و 4 سریال سرگیجه

دانلود قسمت سوم و چهارم سریال

دوستان گلم سلام، حال دلتون چطوره و در کل چطور مطور هستید؟ ایامتون به کام هست یا نه؟ جیباتون پر پول هست. شمایی که در حال خوندن مطلب مروبط به این دو اپیزود هستید احتمالا پیش از این قسمت 1 و 2 سرگیجه رو دیدن و احتمالا محتوای اولیه این سریال رو خیلی خوب می دونید و تشخیص می دید. شخصا سریال هایی که آقا حامد توی اون ها بازی می کنه خوشم میاد. یک حس مردانگی عجیبی به آدم القا میکنه و یک غرور خاصی داره.

این به این معنا نیست که من بازی هاش رو دوست دارم نه ابدا ! اتفاقا بازی هاش بسیار به هم شبیه هستن! بلکه به این معناست که شخصیت این آدم برای من جالبه!

مجموعه ی دل رو یادتون هست که دختر مخترا عاشق این آدم شده بودن؟ به نظرتون در محیط بیرونی همین طوره؟ یعنی در محیط بیرونی هم اینقدر طرفدار داره؟ یا نه؟

عزیزان دل من به شخصه بر این باورم که شخصیت های یک سریال باید در نقششون فرو برن تا برای مخاطب عام جذابیت داشته باشن. مثلا یکی از آرتیست های معرکه و از هر نظر بی نظیر جواد عزتی هست که هم کارهای طنز رو خوب بازی میکنه و هم کارهای جدی رو شاید تصور کنید این مطلب بی ارتباط هست با قسمت 3 و 4 سریال سرگیجه نه نیست! شما هر سریالی رو نگاه میکنید چه بهتر که از قبل کاراکترهاش رو بشناسید. این فوق العاده مهمه اگر از قبل شناخت داشته باشید.

از حامد بهداد که بگذریم و بازی خوبش جواد عزتی در زخم کاری معرکه (بی نظیر به تمام معنا) بازی کرد. هنوز که هنوزه ما داریم میگیم وای از دست مالک!

یا پیمان …. میدونید منظورم کدوم پیمان هست؟ پیمان سریال عاشقانه که اگرچه یک نقش منفی داشت ولی بی نهایت تو دل برو بود.

نمیدونم چرا ولی اینگار گروه زیادی از مردم کاراکترهای منفی رو بیشتر دوست دارند

 

تمامی قسمت ها از جمله سوم و چهارم با کلیک بر روی آیکون زیر

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم