دانلود قسمت 3 و 4 دادزن / سریال داد زن قسمت سوم و چهارم

دانلود قسمت 3 و 4 دادزن / سریال داد زن قسمت سوم و چهارم

دانلود قسمت 3 و 4 سریال دادزن

دانلود سریال دادزن قسمت سوم و چهارم

سلام دوستان وقت شما بخیر! امیدوارم مثل همیشه حال دلتون خوب باشه و ایام مطابق مرادتون باشه. یکی از سریال های خوبی که قراره از شبکه نمایش خانگی با قدرت ادامه پیدا کنه همین سریال هست. در هر صورت در حال حاضر قسمت 3 و 4 سریال دادزن برای شما تدارک دیده شده و البته به فاصله یک هفته میشه این اپیزود ها رو تماشا کرد.

به شخصه از مجموعه های با موضواعات جذاب خوشم میاد. موضوعاتی که رفته رفته جذابیت های بیشتری هم پیدا میکنن.

اگر قسمتهای اول یک مجموعه به دل آدم نشینه طبیعتا مخاطب با سریال همراهی نمیکنه اما گاهی می بینیم که قسمتهای اول جذابیت های کافی رو دارن اما اپیزودهای بعدی از این جذابیت ها دور هستند. بذارید یک مثال برای شما بزنم.

سریال واکینگ دد رو من خودم خیلی نگاه میکردم و الحق و الانصاف از دیدن این سریال در فصول ابتدایی لذت می بردم. اما عوامل این مجموعه اینقدر طولش دادن که واقعا دیگه حوصله سر بر شد. هنوز که هنوزه بعد از سالیان سال دارن کشش میدن. طبیعتا مخاطب از یک جایی به بعد دیگه همراهی نمیکنه.

تقریبا هر پنج سالی یکبار کل سلول های یک انسان تغییر پیدا میکنه. منظورم اینه که بخش اعظمی از سلول ها جایگزین میشن. خب در چنین شرایطی ممکنه علایق آدم ها به طور کلی تغییر کنه  و دیگه اون علایق سابق رو نداشته باشن. نمیدونم با نظر من موافق هستین یا نه  اما به نظرم یک منطق علمی پشت این قضیه هست …پس لطفا یک مجموعه رو زیاد از حد کشش ندید و وقتی موضوع جذابی ندارید الکی نیازی نیست هزاران فصل بهش اضافه کنید.

خب دوستان در این هفته قسمت 3 سریال دادزن رو دانلود کنید. همچنین هفته بعد می تونید قسمت 4 چهارم سریال دادزن رو دانلود کنید.

دانلود تمامی اپیزود های سریال داد زن به ویژه اپیزود های 3 و 4

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم