دانلود قسمت 23 خون سرد/ قسمت بیست و سوم خون سرد

دانلود قسمت 23 خون سرد/ قسمت بیست و سوم خون سرد

دانلود سریال خون سرد قسمت 23 بیست و سوم

دانلود قسمت 23 بیست و سوم سریال خون سرد

داشتم به این فکر می کردم که فرق آدم های خونسرد با آدم های خون گرم چیه! چه فاکتوری باعث میشه به یکی بگن خونسرد و به دیگری بگن خونگرم!

البته چیزی که نوشتم محض مزاح بود. پر واضح پیداست که کسره ی بین دو کلمه باید خوانده بشه چون ما با یک سریال جنایی سر و کار داریم نه مطلبی احساسی.

همیشه از سریالهای جنایی خوشم می اومد. شما حساب کنید الان قسمت 23 بیست و سوم خون سرد رو داریم و پیش از این 22 اپیزود دیگه از اون رو دیدم. یک مجموعه باید برای شما به اندازه کافی جذاب باشه تا بشینید و بهش چشم بدوزید و ساعت ها نگاه کنید و البته بعد از این ها حتی تحلیلش هم کنید.

میخوام یه موضوعی رو بهتون بگم، این جناب آقایی واقعا بازی محشری داره قبول دارید؟؟؟؟ آخه خودشو در سریال آقازاده به خوبی نشون داده.

آقازاده البته در آخر خیلی بد تموم شد ولی مجموعه ای بود که تا آخر ما رو کشوند یعنی تا قسمت آخر ما رو با خودش برد تا بشینیم نگاهش کنیم.

طبیعتا اگر چنین بازیگر خوبی در یک سریال باشه توان اینو داره ما رو تا قسمت 23 و حتی 26 هم برسونه چون کار بلده!

مثل بعضی از بازیگرا نیست که برای فیلم کمدی همون طوری بازی میکنن که برای فیلم جنایی میکنن از این دست بازیگرا احتمالا شما هم دیدین مثل من

باید بگم فط و فراوونه مخصوصا در سینمای هند و سینمای ایران از این دست بازیگرها زیاده چون برخلاف بازیگرهایی که تلاش میکنن، کسانی هم هستن که با رانت وارد سینما شدن و ابدا بازی بلد نیستن، اما خب خیلی ها فرق بازیگر خوب و بازیگر بد رو نمیدونن و به همه با یک دید نگاه میکنن

بگذریم برای دانلود قسمت 23 بیست و سم سریال خون سریال و دانلود سایر اپیزود ها روی آیکون زیر کلیک کنید

download

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم