دانلود قسمت 2 و 3 مترجم / سریال مترجم قسمت دوم و سوم

دانلود قسمت 2 و 3 مترجم / سریال مترجم قسمت دوم و سوم

دانلود قسمت 2 و 3 مترجم

دانلود سریال ایرانی مترجم قسمت دوم و سوم با چند کیفیت مختلف

یکی از مشاغل کاربردی برای جامعه همین شغل مترجمی است. فردی که در این حرفه کار میکند باید تسلط زیادی به زبان مبدا و مقصد ترجمه داشته باشد. امروزه البته زبان انگلیسی را خیلی از ما و بخصوص نسل جدید بلد هستیم. اما در ترجمه ی متن های تخصصی ضعف داریم و برای همین باید از یک مترجم کارکشته استفاده کنیم.

خب بیاد خدمتتان عرض کنم که موضوع این سریال در همین خصوص است. سریال واضحا در مورد شخصی است که حرفه اش این مورد است. او پس از مدتی متوجه می شود که خطری خودش و البته خانواده را تهدید می کند. این خطر آنقدر عمیق است که حتی می تواند مردم شهر را هم تهدید کند برای همین است که قصد دارد دست به کار شود و کاری اساسی انجام دهد.

به نظرم شروع داستان را با بهره گیری از فیلم های ابر قهرمانی سینمای هالیوود ساخته اند. چرا که در آن دسته سینمایی هم شاهد اتفاقاتی از این دست هستیم و یک نفر می خواهد کل آدم ها را نجات دهد. پر واضح پیداست که شباهتی ملموس دیده می شود. شباهتی بی نظیر و بسیار ملموس.

اما من ایده اش را می پسندم. چون جای خالی چنین مجموعه هایی را در سینمای ایران خالی می بینم.

به هر حال بخشی از مردم چنین سبک هایی را دوست دارند. شاید نسبت به نمونه ی خارجی اش تفاوت های ملموسی داشته باشد که البته به خاطر همین تفاوت های ملموس …نسخه ی ایرانی آن را بسیار بیشتر می پسندیم. شما چطور ؟؟؟ شما هم مثل من فکر میکنید؟؟؟

قبل از اینکه لینک های دانلود قسمت 2 دوم و قسمت 3 سوم سریال مترجم را روی سایت قرار دهم میخواهم به عنوان کلام آخر پیشنهادی به شما بدهم. پیشنهادی که قطعا راهگشاست. دوستان عزیز من همه ما به تفریح و سرگرمی نیاز داریم. خود من به عنوان نویسنده در پلتفرم ادیب فاضل بخشی از وقتم را صرف تفریح و سرگرمی میکنم. اما حداقل به همان نسبت هم سعی میکنم آموزش ببینم و یاد بگیریم. این نکته را به خاطر بسپارید که وبسایت ادیب فاضل پیش از آنکه تفریحی باشد آموزشی است و شما میتوانید از دوره های مفید آن بهره مند شوید. این دوره ها به زودی در صفحه ی اول سایت قرار داده می شوند

 

دانلود قسمت 2 دوم سریال مترجم

دانلود قسمت 3 سوم سریال مترجم (یک هفته دیرتر)

تمامی اپیزود ها با کلیک روی آیکون زیر

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم