دانلود قسمت 19 و 20 سریال گیلدخت / نوزدهم و بیستم گیل دخت

دانلود قسمت 19 و 20 سریال گیلدخت / نوزدهم و بیستم گیل دخت

دانلود قسمت 19 و 20 سریال گیلدخت

دانلود قسمت نوزدهم و بیستم سریال گیل دخت با کیفیت عالی

چند صباحی است که همه ما داریم سریال زیبای گیل دخت رو تماشا می کنیم. این سریال از نظر من بسیار طوفانی شروع شد اما بعد تر بیخود کش داده شد و می شد جمع و جور تر اونو ساخت. خب قبل از اینکه لینک های دانلود قسمت 19 و 20 سریال گیلدخت رو در پایین همین نوشتار درج کنیم. بیایید کمی در مورد عملکرد رسانه ملی صحبت کنیم. اول از شما می پرسم آیا عملکرد رسانه ملی را تا اینجای کار مثبت می دانید یا نه؟ احتمالا پاسخ بیشتر شما منفی است. البته من چندان با این پاسخ موفق نیستم.

دلیلش هم روشن است و اساسا دست رسانه ملی به اندازه کافی باز نیست و همین باعث می شود آن طور که باید و شاید نتواند به جذب مخاطب بیشتری بپردازد. در صورتیکه ما این محدودیت ها را در شبکه ی نمایش خانگی شاهد نیستم و مخاطبان راحت تر می توانند انتخابی را انجام دهند.

من از سریال گیلدخت راضی هستم چون بعد از مدت ها سریالی به خوبی پس از باران را مشاهده کرده ام چیزی که قبلا امکانش را نداشتم.

اگر بخواهم به بازی میترا رقیع هم نمره ای بدهم احتمالا نمره ی بالایی به او تعلق بگیرد. به عبارت بهتر باید بگویم او از پس کار بازیگری مه به او سپرده اند بر آمده است.

اما یک انتقاد هم از سریال گیلدخت دارم. قبول دارید کمی دارند موضوع را کش می دهند و البته این کش دادن خیلی بیخودی به درازا انجامیده است؟ آیا نمی توانستند جمع و جور تور مجموعه را بسازند؟ قطعا که می توانستند جمع و جورتر این کار را انجام دهند.

خب برویم سراغ درج لینک های دانلود قسمت نوزدهم و بیستم سریال گیل دخت. ما لینک های دانلود را روی سایت ترین بیت قرار می دهیم. اما قبل از آن شما روی آیکون زیر کلیک کنید تا به صفحه ی دانلود تمامی اپیزودها هدایت شوید

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم