دانلود قسمت 17 و 18 سریال گیل دخت / هفدهم و هجدهم گیلدخت

دانلود قسمت 17 و 18 سریال گیل دخت / هفدهم و هجدهم گیلدخت

دانلود قسمت 17 و 18 سریال گیل دخت

دانلود قسمت 17 هفدهم سریال گیلدخت

دانلود قسمت 18 هجدهم سریال گیلدخت

ماجرا داره خیلی طوفانی و جذاب میشه. ببینیم انتهای این ماجرا به کجا میرسه آیا گلنار داستان به قول بعضی ها گفتنی از دم تیغ عبور میکنه یا قراره عوض کردن داستان به دست خودش صورت بگیره.. من هنوز دقیقا نمی دونم چه چیزی اتفاق می افته. در اپیزود قبل دیدیم که گلنار و فیروز کنار هم نشستن و مثل همیشه دارن حرف های دوستانه می زنن. اما این سکانس زیبا زیاد دوام نمیاره..حالا میخواهیم ببینیم در قسمت 17 گیلدخت و همین طور 18 گیل دخت چه اتفاقی قراره بیافته.

توی اپیزود قبل قشون در تکاپو به دنبال گلنار بودن. گلنار لای علوفه و ساقه شلتوک ها مخفی میشه. و قشون مردهم اهالی رو به خط می کنه تا یکی یکی اون ها را مورد تفتیش قرار بده…

شقایق فراهانی که یک نقش منفی خوب هم در این داستان بهش دادن یکی یکی مردم رو مورد بررسی قرار میده تا ببینه آیا دختر تقی خان در بین اون ها هست یا نه!!

شکر خدا تلاششون رو میکنن ولی موفق نمیشن. در سکانسی دیدنی فیروزه رو که جایی مخفی شده بود دستگیر میکنن و فیروزه برای نجات دادن گلنار بهشون دروغ میگه. به نظر می رسه که در قسمتهای آتی دوست صمیمی گلنار قربانی بشه و به سرای باقی بشتابه.

شایق فراهانی به قشون میگه که من حتم دارم گلنار (گیل دخت) اینجا مخفی شه. همه جا رو به دقت بگردید. همه چیزو به دقت وارسی کنید.

در همین حین گیلدخت یه بسم الله میخونه و از اونجا خارج میشه. راستش من یکی فکر کردم بسم الله که خوند غیب شد…چون راحت بین قشون قدم می زد.. در همین گیرو دار پیرزنی مهربان دست گلنار رو میگیره و مینشونش سر زمین و بهش نصحیت میکنه.

یکی از افراد مامور میاد سمت پیرزن و اصرار میکنه که باید دخترتو ببرم و به شقایق نشون بدم…پیرزن یکی از همون شیرینی ها (نون هایی) که داره به مامور میده و بهش میگه خدا وکیلی اگر دختر من ، خواهر تو بود حاضر بودی ببریش تا هزارتا چشم هیز بهش نگاه کنن. خلاصه مامور خر میشه و چون گلنار رو نمیشناخته قبول میکنه و این کارو نمیکنه

در اون اپیزود گلنار جون سالم به در برد ببینیم در قسمتهای هفدهم و هجدهم قراره چه اتفاقاتی بیافته با ما همراه بشید.

دانلود قسمت 17 و 18 گیلدخت و سایر اپیزود ها با کلیک روی آیکون زیر

dl

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم