دانلود قسمت 17 هفدهم خون سرد/ سریال خون سرد قسمت هفده 17

دانلود قسمت 17 هفدهم خون سرد/ سریال خون سرد قسمت هفده 17

دانلود سریال خون سرد قسمت 17 هفدهم

دانلود قسمت 17 هفدهم سریال خون سرد

مدتیه دارم روی یک رمان کار میکنم، رمانی که هم توش عشق و عاشقی هست. هم عرفان و هم جاهایی جنایی میشه. نمیدونم شرایط چاپش فراهم میشه چاپش کنم یا نه. من خیلی به رمان علاقه دارم. از بچگی ساعت ها کتاب می خوندم. بزرگتر که شدم قسمتی از وقتم رو فیلم و سریال و البته سوشال مدیا گرفت. گاهی چشامو می بندم و ساعت ها به کلاب هاوس گوش میدم. دقیقا اینگار دارم سریال می بینم. اینگار قسمت های یک سریال رو یکی پس از دیگری میبینم وقتی به حرف های بی در و پیکر دوستان گوش میدم. علاوه بر همه ی این ها چند وقتی هست که دوست دارم سریال خودم رو بسازم و در شبکه نمایش خانگی نشان بدم تا شما ببینید. بودجه ش فراهم شد این کارو میکنم احتمالا 5 سال آینده ! حالا خساب کنی منی که یک نویسنده ساده هستم و فقط کارم ئرج کردن لینک دانلود قسمت 17 هفدهم سریال خون سرد در سایت  ادیب فاضل هست و مثل سایر نویسنده های این سایت کاری جز این ندارم. دارم بلند پروازی میکنم.

به شما هم توصیه می کنم که از یه جایی به بعد خودتون سازنده باشید. همیشه پیرو نباشید. گاهی باید پیشرو باشید و جلوتر از سارین حرکت کنید. مثلا 10 قدم جلوتر از سایرین حرکت کنید. شما به عنوان یه مخاطب احتمالا 16 قسمت از سریال خون سرد رو دیدی الان خودتو داری برای قسمت 17 هفدهم خون سرد آماده میکنی. واسه ت حرفای من احتمالا هیچ اهمیتی نداره. اما زندگی فقط این چیزا نیست. آدم نمی تونه همیشه یه فرد معمولی باشه. دوست داره پیشرفت کنه و گام های بلند برداره. حالا گام بلند من اینه خودم ورود کنم به صنعت فیلم و سریال سازی. فقط شما باید کمی پول داشته باشید تا به یک تهیه کننده تبدیل بشید.

هر کاری باشه فرقی نداره مهم خلاقانه عمل کردنه. مثلا فرض کنید که شما یک معلم زیست شناسی هستید. باید در کار خودتون خلاقیت به خرج بدین و بهترین باشین یا مثلا شغل شما اینه که یک تحلیلگر سریال باشی خب همین الان قسمت 17 خون سرد رو دانلود کن و سعی کن از جهات مختلف این سریال جنایی رو تحلیل کنی. این فرق آدم های با پشتکار و توانمند نسبت به آدم های دیگه ست.

دانلود قسمت 17 هفده خون سرد

download

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم