دانلود قسمت 15 و 16 سریال تمام رخ / تمام رخ پانزدهم و شانزدهم

دانلود قسمت 15 و 16 سریال تمام رخ / تمام رخ پانزدهم و شانزدهم

دانلود قسمت 15 پانزدهم و 16 شانزدهم سریال تمام رخ

نمیدونم شما هم به فیلم و سریال دیدن علاقه دارید یا نه ! ما که عاشق فیلم و سریال هستیم و تقریبا تمام فیلم ها و سریال های تلوزیونی رو به دقت نگاه میکنیم تا مبادا چیزی از قلم بیافته. قمست های 15 پانزدهم و 16 شانزدهم سریال تمام رخ هم به زودی و پس از انتظار این مطلب برای دانلود آماده میشن.

مجموعه ی تمام رخ یک مجموعه ی پلیسی امنیتی هست که طرفداران خودش رو داره به عبارت دیگر همه آدم ها از این دست سریال ها خوششون نمیاد و ذائقه های خاصی این دست سریالها رو می پسندن

سریال تمام رخ که قسمت 15 و 16 پانزده و شانزده رو هم خواهیم دید! رو میشه از زوایای مختلفی بررسی کرد. مثلا یکی از این زوایا حرص و آز برای به دست آوردن پول های بیشتر و باج گیری های درست و حسابی از یکدیگر هست.

در این مجموعه افراد از هم باج میگیرن و این باج گیری ها بسیار زشت و زننده است. و جالب اینه که ساحت علم هم در این مجموعه لکه دار میشه. یعنی طرف مثلا یک چهره علمی هست ولی حرص و طمع رسیدن به پول های بیشتر رو در سر می پروراند.

خب تا اینجای کار به این سریال تلوزیونی نمره چند می دین ؟ آیا از این مجموعه راضی بودین و یا نه؟ اگر راضی بودین در کامنت ها برای ما بنوبسید.

من به شخصه انتظار مجموعه ی بهتری رو داشتم چرا که این مجموعه می تونست خیلی بهتر ساخته بشه که نشد.

به نظرم حتی در انتخاب بازیگر هم کمی ضعف داشته یعنی می تونست بازیگرهای قوی تری رو برای این کار انتخاب کنن تا بلکه مخاطب های بیشتری رو جذب کنن.

اما در زمینه موسیقی فیلم خیلی خیلی قوی کار شده! خیلی از مخاطبان دنبال تیتراژ تمام رخ می گردن و این نشون میده موسیقی رو خیلی قوی کار کردن

برای دانلود قسمت 15 پانزده و 16 شانزده تمام رخ روی آیکون پایین کلیک کنید تا به صفحه ی دانلود تمامی اپیزود ها هدایت شوید

 

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم