دانلود قسمت 13 و 14 سریال گیل دخت / گیلدخت قسمت سیزدهم و چهاردهم

دانلود قسمت 13 و 14 سریال گیل دخت / گیلدخت قسمت سیزدهم و چهاردهم

دانلود قسمت  سیزدهم و چهاردهم 13 و  14 سریال گیلدخت

دانلود سریال ایرانی گیل دخت قسمت چهاردهم 14
قسمت 13 سیزدهم گبلدخت در همین هفته اظافه میشه

به شخصه فکر نمیکردم که چرخش جریانی در سریال گیل دخت رو شاهد باشیم. حتی ذره ای این تصور رو نداشتم. تا اینکه امروز قسمت 12 رو دیدم و مجبور شدم از دوستان سوال بپرسم که چه بر سر اسماعیل اومد. گفتن کشته شد. راستش من در همون قسمت های اولیه انتظار داشتم که سریال تا پایان با اسماعیل و دوستانش همراهی کنه ولی انگار که چندان حق با من نبوده و روال ها برعکس این موضوع سپری شده.

گویا خان هم دچار استیصال شده و در حبس هست. رعیت هم نمیتونن کمکی به تقی خان کنن. همه این ها ما رو به سمتی می بره که در اوایل انتظارش رو نداشتیم.

خاندان قاچار واقعا در تاریخ ایران ظلم های زیادی کردن. اگر قصه سریال گیل دخت که این هفته قسمت 13 سیزدهم و چهاردهم 14 گیل دخت رو میبینیم درست باشه…یعنی ظلم مضاعف به مردم و نوامیس مردم.  البته چون رسانه ملی این سریال پخش میکنه حتی میتونه این ظلم رو تلطیف کرده باشه تا خاطر مردم بیشتر آزرده نشه.

یه حدسی که من روزهای اول در مورد سریال زدم این بود که کمی و به صورت غیر محسوس از سریال های کره ای تقلید کرده. شاید بپرسید از کجا چنین حدسی رو زدم. ماجرای آشپزخانه و طبیب و… این ها تقلید غیر محسوس از نمونه های کره ای هست.

تا جایی که زن سالمند داستان گیلدخت برای یک درباری توصیه های دارویی میکنه، که فلان داروی محلی یا بهمان دارو رو بخور

من با دیدن این صحنه متوجه شدم که حدسم در مورد داستان در روزهای اول از این جهت دست بوده. یعنی این یکی حدس رو به جاده خاکی نزدم. ولی حدس اولم این بود که اسماعیل تا آخر سریال همراه ما باشه که اینطور نشد. در هر صورت این هفته لینک دانلود قسمت 13 سیزدهم  و لینک دانلود قسمت 14 چهاردهم  رو در پایین درج میکنیم.

دانلود قسمت 13 سیزده گیل دخت // لینک دانلود

دانلود قسمت 14 چهارده گیلدخت // لینک دانلود

پخش قسمت 14  از تلوبیون

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم