دانلود قسمت 11 و 12 سریال رهایم کن/ رهایم کن قسمت 11 , 12 یازدهم و دوازدهم

دانلود قسمت 11 و 12 سریال رهایم کن/ رهایم کن قسمت 11 , 12 یازدهم و دوازدهم

دانلود قسمت 11 و 12 سریال رهایم کن

دانلود قسمت 11 و 12 سریال رهایم کن / رهایم کن قسمت یازدهم و دوازدهم

شما هم مثل من سریال زیاد نگاه میکنید یا نه ؟ اگر مثل من زیادی اهل دیدن سریال های روز هستید به شما تبریک میگم و امیدوارم از این ها نهایت استفاده رو ببرید. البته دوستان یادتون باشه سریال دیدن به خودی خود خوب نیست …شاید حتی مضر باشه بخصوص آثار روانی نسبتا جبران ناپذیری داشته باشه. با این حال اگر شما در اوقات فراغت می بینید اون اینکه به تجزیه تحلیل فیلم ها و سریال ها می پردازید موضوع یقینا فرق داره و نمیشه ساده ازش گذشت.

دوستان خوب من چیزی که من می خوام به شما بگم اینه که همیشه تعادل در زندگی خودتون داشته باشید. متاسفانه ما در عصری زندگی میکنیم که دنیای دیجیتال دور تا دورمون رو گرفته و یک حال تهاجمی هم این قضیه پیدا کرده!

به گونه ای که مردم بیشتر وقتشون سر در گوشی دارن! به قول حضرت انشتین کبیر (مزاح بود :))) )  روزی که مردم به جای تعامل با یکدیگر با تکنولوژی تعامل کنند جهان نسلی از احمق ها را خواهد داشت.

بگذریم… بیایید کمی هم در مورد سریال رهایم کن صحبت کنیم. این سریال رهایم کن داستان یک عشق پیچیده رو روایت میکنه! عشقی که در روزهای اولش  سر یک پرستار یچه شروع میشه اما اما کم کم ابعاد وسیهع تری به خودش میگیره!

ابر مرد داستان این سریال هم کسی نیست جز جناب محسن خان تنابنده عزیز!  حالا چرا محسن تنابنده اهمیت داره برای ما!؟؟؟ به خاطر اینکه معمولا وقتی در یک سریال به ایفای نقش می پردازه اون سریال خیلی برای دیدن جذاب میشه! نمونه ش هم سریال جذاب پایتخت هست. سریال رهایم کن که در اوایل سال 1402 قسمت های 11 و 12  اون از فیلیمو پخش میشه همچنین با بازی جذاب هوتن شکیبا مخاطب پسندی بیشتری رو خواهد داشت.

لینک دانلود قسمت 11 یازدهم سریال رهایم کن

لینک دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال رهایم کن

dl

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم