دانلود قسمت 1 و 2 عقرب عاشق / سریال عقرب عاشق قسمت اول و دوم

دانلود قسمت 1 و 2 عقرب عاشق / سریال عقرب عاشق قسمت اول و دوم

دانلود قسمت 1 و 2 عقرب عاشق

دانلود سریال عقرب عاشق قسمت اول و دوم با کیفیت های مختلف

یکی از دردهای جانسوز بشری، درد عاشق بودن است. خیلی سخت است چون حسابی مغز آدم را از کار می اندازد و توانایی تحلیل مسائل را از انسان می رباید. من هنوز نتوانسته ام خیلی دقیق واژ ی عشق را معدل یابی کنم. اما خیلی ها هستند که می گویند این یعنی علاقه شدید قلبی ! علاقه شدید و بسیار زیاد قلبی را این می نامند و دیگر هیچ… قبل از اینکه بخواهیم لینک دانلود قسمت 1 و 2 عقرب عاشق را در سایت قرار بدهیم بیایید کمی عمیق تر به موضوع نگاه کنیم.

به شخصه در زندگی اشخاصی را می شناسم که به خاطر همین جریان های عاشقانه . طریق زندگی اش در یک مسیر باطلی افتاده است. قیل از دانلود سریال عقرب عاشق بیایید فکر کنیم. مردی عاشق زنی می شود که هیچ وقت او را دوست نداشته.  به نظرتان چه اتفاقی برای او می افتد!

اگر پافشاری کند. یقینا در مسیر باطل گرفتار شده است. مسیری که هیچ خیر و سعادتی هم در آن نیست. و می رود تا فرد را از پای در بیاورد.

اما حالا فرض کنید دو نفر به راستی همدیگر را دوست داشته باشند. این دو نفر قطعا زندگی متعالی تری خواهند داشت. عشق مثل راه رفتن روی پل صراط می ماند. اگر درکش نکنی میتوانی از روی پل سقوط کنی!

حال برگیردیم به تیتر این سریال به نظر شما چرا اسم این سریال را عقرب عاشق گذاشته اند؟ اصلا مگر عقرب ها هم عاشق می شوند شاید عمده ترین دلیلش این باشد که احتمالا ما با یک شخصیت مرموز طرف حساب باشیم. یعنی کسی که می کوشد و احتمالا این فرد بسیار هم آدم خطرناکی است. بگذریم. به هر حال برداشت من چنین است و غیر از این هم نیست. تا ببینیم قسمت های سریال را ما را به کدامین سمت سوق می دهند. و چه مسیری را برایمان تداعی می کنند.

دانلود قسمت 1 اول سریال عقرب عاشق

دانلود قسمت 2 دوم سریال عقرب عاشق

تمامی اپیزود ها در لینک زیر

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم