دانلود قسمت 1 و 2 رهایم کن / سریالرهایم کن قسمت اول و دوم

دانلود قسمت 1 و 2 رهایم کن / سریالرهایم کن قسمت اول و دوم

دانلود قسمت 1 و 2 سریال رهایم کن با کیفیت عالی

دانلود سریالرهایم کن قسمت های اول و دوم رهایم کن

آدم وقتی برای اولین بار اسم این سریال رو می شنوه و درکی هم از زبان فارسی نداره در اولین قدم یاد چی می افته اگر گفتین؟؟؟ خیلی خوب حدس زدین من یکی خودم یاد طوطی می افتم. اینگار که طوطی قراره برای ما یه کاری بکنه مثلا صدایی رو تقلید کنه یادش بخیر چند مدت پیش یه طوطی خریده بودیم خیلی خوب تقلید صدا می کرد اما خب دیری نپایید که بوق رحمت رو سر داد و تسلیم مرگ شد. برای دانلود سریال رهایم کن سایت های مختلفی وجود داره از جمله کول دانلود و دوستی ها! اما خب ما هم اگر چه یک سایت آموزشی هستیم اما به ذائقه ی مخاطب اهمیت می دیم و میدونیم مخاطب ها از مطالب تفریحی هم استفاده میکنن لذا در لابلای مطالب آموزشی مطالب تفریحی هم داریم.

رهایم کن یک مجموعه پرفکت ایرانی هست. که محسن تنابنده در اون به ایفای نقش می پردازه! شایان توجه است که جناب محسن خان تنابنده طرفداران زیادی پس از مجموعه ی پایتخت داشته و من فکر میکنم سکوی پرتاب ایشون پایتخت بوده!

اگر خواننده این مطلب هستید دوست دارم نظر شما رو در مورد رهایم کن جویا بشم آیا از دیدن اپیزود های اون لذت برده اید یا نه! آیا فکر میکنید نقش اصلی داستان بازیشو به درستی انجام داده یا نه؟

تنابنده در سریال رهایم کن که همینک قسمت اول و دوم اون رو برای پخش آماده میکنیم چطور بازی کرده. این گریم پیرمرد گونه بهش میاد یا نه بهش میره؟؟؟ :))

شما عزیزان تا الان کدوم پلتفرم رو برای دیدن این سریال انتخاب کردید. به نظرتون به جای استفاده از پلتفرم هایی مثل نماوا و فیلیمو بهتر نیست این مجموعه ها رو از وبسایت ببینید. پیشنهاد ما اینه که اگر میخواهید تک قسمت ببینید بهتره از وبسایت ها کمک بگیرید و اگر جز اینه پلتفرم ها رو جایگزین کنید.

دانلود قسمت 1 اول سریال رهایم کن

دانلود قسمت 2 دومسریال رهایم کن (یک هفته دیرتر)

دانلود تمامی اپیزود ها با کلیک روی آیکون زیر

 

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم