دانلود سریال مترجم

دانلود سریال مترجم

دانلود سریال مترجم

دانلود سریال ایرانی مترجم با چند کیفیت مختلف

سلام دوستان حال شما چطوره- امروز میخوام در مورد یکی از تازه های شبکه ی نمایش خانگی یعنی سریال مترجم صحبت کنم. این مجموعه در مورد مترجمی است جوان…. که مسیرهای جدیدی را در مسیر شغلی اش پیدا میکند. این مسیرهای دارای پیچ و خم زیاد با عث می شود تا به یک راز خانوادگی پی ببرد.

جالب است بدانید که این راز آنقدر بزرگ است که میتواند حتی آرامش یک شهر را به خطر اندازد. فکرش را بکنید اگر شما جای نقش اصلی داستان بودید چکار میکردید. آیا می رفتید همه ی شهر را خبر می کردید یا نه فقط اط آنجا دور و دورتر می شدید و می گفتید هر چه بادا باد؟؟؟ این جاست که حس مسئولیت پذیری مهم و پر معنا می شود.  حسی که نه تنها موجب پیشرفت فردی انسان ها می شود بلکه می تواند جمعیت دوستان را هم شامل حال خود کند.

به بیان ساده تر مسئولیت پذیری گاها به بقای جمعیت می انجامد. در اینجا جا دارد به مساله ای اشاره کنم. من فکر میکنم این مجموعه نمایش خانگی برداشتی  از آثار غربی باشد چرا؟؟؟ چون ما بارها و بارها همچنین چیزی را در سینمای هالیوود دیده ام. در هالیوود و به ویژه بخش ابر قهرمانی آن یک نفر باید دنیا را نجات دهد. جالب نیست به نظرتان؟

پر واضح پیداست که این در نوع خود جالب و البته بی نظیر است. شما چه فکر میکنید آیا سریال ایرانی مترجم برداشتی از سینمای ابرقهرمانی بوده است؟ :))

بازیگران سریال ایرانی مترجم

سینا شفیعی-پادینا کیانی-شیرین اسماعیلی-مارال بنی آدم-محمد رضا ملکی-پانته آ پناهی-مهتاب ثروتی-میلاد یزدانی-پردیس منوچهری و … بعضی از بازیگران این مجموعه هستند

قسمت دوم سریال مترجم

قسمت اول سریال مترجم

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم