سریال جشن سربرون کی و چه روزهایی پخش می شود؟ / زمان پخش

سریال جشن سربرون کی و چه روزهایی پخش می شود؟ / زمان پخش

سریال جشن سربرون کی پخش می شود؟

ساعت و تکرار پخش سریال جشن سربرون:زمان پخش سریال جشن سربرون کی هست

اگر به تاریخ علاقمند هستید باید بگویم که شما جای خوبی آمده اید. ضمن اینکه معمولا مردم ایران به تاریخ سرزمینشان اهمیت زیادی می دهند. بگذریم اما بیایید چیزی را به شما بگویم. ملتی که از هویت تهی شود به انزوا خواهد رفت. پس چه خوب است که از هویت خود به خوبی آگاهی داشته باشیم. چون اگر این آگاهی را از دست بدهیم. نیست و نابود می شویم.

بیایید گذری کنیم به سالها قبل زمانیکه سریال پس از باران پخش می شد. کدام یک از شما آن سال ها را به یاد دارد. آیا آن مجموعه ،مخاطبان زیادی داشت یا نه؟ آیا مورد استقبال واقع شد یا نه؟

راستش را بخواهید از نظر من اگر چه مجموعه های نمایش خانگی بسیار پر طرفدار شده اند. اما از آن طرف هم سریالهای صدا سیما تا حدودی مخاطبانشان را از دست داده اند. مثلا یادم هست یک زمانی می نشستیم و اوشین نگاه می کردیم و البته اینگار همین دیروز بود که دست جمعی به دیدن اوشین می پرداختیم. برایمان هم اصلا اهمیت نداشت که چه سانسورهایی صورت گرفته و با اشتیاق آن را پیگیری می کردیم.

بعدها به سبب فراگیر شدن رسانه های اجتماعی و عدم کنترل ماهواره در منازل! به تدریج شرایط به سمتی رفت که ذائقه ها تغییر کرد. جوری که به گفته علیرضا پور مسعود : بعضی از خانواده ها دیفالت روی دیش هستن. این خانواده ها اساسا رسانه ملی رو نگاه نمی کنن.

 

download   

به احتمال زیاد جسن سر برون پس از بازی های جام جهانی پخشش شروع میشه. امیدوارم مثل گیل دخت یه مجموعه ی پر بازدید باشه.

ساعت پخش و تکرار جشن سربرون

ساعت پخش و تکرار متعاقبا اعلام میگردد. این مجموعه یک مجموعه ی 45 قسمتی می باشد

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم