دانلود قسمت 4 / 5 سریال تمام رخ/ (تمام رخ قسمت چهارم و پنجم)

دانلود قسمت 4 / 5 سریال تمام رخ/ (تمام رخ قسمت چهارم و پنجم)

دانلود سریال تمام رخ قسمت 4 و 5

دانلود قسمت  4 چهارم سریال تمام رخ

دانلود قسمت 5 پنجم سریال تمام رخ

دانلود سریال تمام رخ با کیفیت خوب : پخش زنده تلوبیون هم در سایت قرار میگیرد

گاهی اوقات به این موضوع فکر میکنم که چرا در سالهای اخیر سریالهای امنیتی و پلیسی زیاد شده اند و مورد استقبال قرار گرفته اند. به هر حال این یک سوال است و البته پاسخ آن را به درستی نمی دانم. شاید هم بدانم ولی ترجیح می دهم در موردش صحبت نکنم.

دانلود سریال تمام رخ

 

سریال تمام رخ یک مجموعه پلیسی است و به موضوعی اشاره می کند تحت عنوان تروریسم اقتصادی، به هر حال کسانی هستند که به این ژانر علاقه دارند. ما خودمان هم علاقه داریم. هم سارق روح را می دیدیم و هم مجموعه گاندو را و البته هر دو هم موفق بودند. صحبت شد از تروریسم اقتصادی! آن جایی که افرادی فرصت طلب با مافیای تحریم شدن ، فشار اقتصادی را بر کشور دو برابر می کنند. این افراد عده ای سود جو و منفعت طلب هستند و مردم ایران ذره ای برایشان اهمیتی ندارند. من اگر کاره ای در این مملکت بودم یقینا به چنین افرادی حتی رحم نمی کردم.

داستان و بازیگران سریال تمام رخ

نگین صدق گویا

رحیم نوروزی

آرش آصفی

علیرضا نورایی

بهزاد خداویسی

سولماز حصاری

متین ستوده

و….

در تمام رخ به ایفای نقش می پردازند. همچنین این مجموعه در 30 اپیزود برای پخش آماده شده است. این سریال خانواده هایی را به تصویر می کشد که از شخصیت متزلزلی برخوردارند و می توان آن ها را فریب داد تا جایی که حتی اگر تحصیل کرده باشند می توانند در سایت های شرط بندی ضرر هنگفتی کرده باشند. به هر حال وقتی یک فرد به پول زیاد داشتن طمعکار می شود ممکن است که به طلاق عاطفی و یا حتی فروختن وطنش تن در دهد.

دانلود سریال تمام رخ قسمت چهارم 4 (به زودی)

دانلود قسمت 5 پنجم تمام رخ (تمامی قسمت ها با کلیک روی آیکون زیر)

downloadپخش آنلاین قسمت 5


درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم