دانلود سریال آقای قاضی 2 فصل دوم ۲

دانلود سریال آقای قاضی 2 فصل دوم ۲

دانلود سریال آقای قاضی 2 فصل دوم

دانلود سریال آقای قاضی 2 فصل دوم با کیفیت خوب از سایت ما

همیشه رسم بر این قرار بوده که سریالهایی در مورد مشاغل مختلف در سطح دنیا ساخته شود. از جمله این سریالها می توان به پزشک دهکده اشاره کرد. یا سریال پرستاران! اما حالا موضوع در مورد آقای قاضی هست  آن هم فصل دوم 2 آن- ضمن این که این مجموعه با تکنیک و روش متفاوتی ساخته شده است. قبل از اینکه لینک های دانلود سریال آقای قاضی 2 فصل دوم را روی سایت قرار دهیم. بیایید کمی در مورد این شغل صحبت کنیم. همه شما میدانید که اگر حق الناس بر گردن یک نفر بیافتد و دنیای باقی هم در کار باشد. پوست از سر آن فر می کنند.

حق الناس ، حق مردم است و باید مردم در مورد آن قضاوت کنند. اگر خدایی نکرده حکمی اشتباه از طرف حاکم شرع و یا حاکم قانون داده شود. دودش در مرحله ی اول به چشم خودش خواهد رفت چرا که باید در پیشگاه خدای سبحان پاسخگو باشد.

یک نفر که میخواد شغل قضاوت را انتخاب کند در مرتبه ی اول باید درس بخواند به عبارت دیگر اگر درس نخواند نمی تواند در آینده این شغل را هم انتخاب کند. اول مدرک حقوق می گیرد. پس از آنکه مدرکش را گرفت هم در آزمون ثبت نام می کند و نهایتا در صورت تایید می تواند قاضی شود. البته همان هم سلسه مراتب دارد فکر میکنم در ابتدای کار دادیار هستند اما پله پله ارتقا پیدا میکنند. بگذریم حالا برویم سراغ اصل موضوع یعنی سریال آقای قاضی!

در نسخه ی پیشین این مجموعه جای وکلا خالی بود . اما در سری جدید که پروند های کیفری را هم شاهد هستیم. نقشی ویژه برای وکلا در نظر گرفته شده است. به نظر می رسد که سری جدید بتواند تعداد افراد بیشتری را مخاطب مجموعه قرار دهد

لینک دانلود قسمت 1

لینک دانلود قسمت 2

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم