دانلود آهنگ تیتراژ سریال سقوط / (پایانی آغازی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال سقوط / (پایانی آغازی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال سقوط

دانلود آهنگ تیتراژ آغازی و پایانی سریال سقوط

بعد از مدت ها باز دارم یه سریال عالی و با معنا می بینم و البته به هیچ عنوان هم فکر نمی کردم که قراره اینقدر خفن باشه… البته چون پیش زمینه ذهنی داشتم و مخصوصا اونجایی که ژاکان سر خروس رو برید یهو ذهنم جرقه زد که این حتما داعشی هست.سقوط نمی دونم قراره تا کجا ما رو پیش ببره اما یه شروع قشنگ داشت. دختری ترک با پسری کرد که یک عاشقانه رو می سازن با همدیگه در روند داستان جلو میرن. قبل از اینکه بخوام آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی سقوط رو برای دانلود قرار بدم بذارید برویم به ابتدای داستان ! داستان با رنده رنده کردن گوشت شروع میشه و دخترک در حال حرف زدن با مامانشه. پس از مدتی ژاکان خیلی یهویی میاد خونه و همسرش که فکر میکنه دزد اومده با پشت چاقو میزنه پس کله ش !!!

به نظرم به مفاهیم سریال سقوط در ابتدای کار باید به صورت استعاری نگاه کرد. چطور؟؟؟ الان بهتون میگم! اونجایی که در خواب میبینه که از چشم های ژاکان داره خون جاری میشه میشد متوجه شد که این سریال با جنایت پیوند خورده و اونجایی که کیف پر از مار به زمین افتاد هم همچین حسی به من نوعی میداد چرا؟ چون مار به معنای دشمن هست. بله دشمن…

جلوتر وقتی ماشین رو دیدیم که خون آدمی زاد لکه دارش کرده دیگه خداییش باید دوزاریمون می افتاد که چه جنایتی رقم خورده!

آخر قسمت اول سقوط هم که سراسر وحشت بود و ترس! گویی ترس عجیبی داشت که داشتن مردم رو شکنجه میدادن! بذارید چند صحنه برگردیم عقب یادتون هست در قسمت اول وقتی ژاکان حمام میرفت شروع می کرد به خوندن آهنگ های عربی ! اونجا هم یکی از جاهایی بود که من قضیه داعش رو محتمل دونستم. دوستان من قبا=ل از دیدن اپیزود اول سریال سقوط (که قراره آهنگ تیتراژ آغازی و پایانی اونو دانلود کنیم) ابدا نمی دونستم مجموعه در مورد داعش هست ولی تقریبا از اواسط اپیزود اول سریال اینو فهمیدم. شما چطور؟؟؟

دانلود تیتراژ پایانی سقوط

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم