ثروت مسی در سال 2023 چقدر است؟ (لیونل مسی ۲۰۲۳)

ثروت مسی در سال 2023 چقدر است؟ (لیونل مسی ۲۰۲۳)

ثروت مسی در سال 2023 / ثروت ۲۰۲۳

آیا ثروت لیونل مسی در سال 2023 بیشتر هم می شود؟

ما آدم ها در یک جهانی زندگی می کنیم که نه با صد سال قبل بلکه با یک دهه قبل و حتی سال قبل هم بسیار تفاوت دارد. این روزها به مدد رشد فناوری اطلاعات رویداد ها خیلی سریع منتشر می شوند و نه مثل قدیم کند…

شاید بیست سال پیش در ایران وقتی میخواستند یک فوتبالیست را بشناسند تنها راهش روزنامه ها و مطبوعات بودند. اما امروز دیگر نه. روزنامه ها و مطبوعات برای چهره کردن افراد کاره ای نیستند. همه شما می دانید این روزها شهرت می تواند ثروت را بیشتر کند. مثلا اینستاگرام یک بازیکن درآمد بسیار بالایی را نصیب او می کند.

هر پلتفرم دیگری بود هم اینگونه عمل می کرد به عبارت دقیق تر بخواهیم بگوییم شهرت ثروت می زاید و ثروت را بیشتر می کند.

البته گاهی این رابطه دو طرفه است. فرد ثروتمند هم می تواند هزینه ای برای تبلیغات و برندینگ بپردازد و به یک فرد مشهور تبدیل شود.

 ثروت مسی در سال 2023 حاص تلاش و تمرین های طاقت فرسای اوست. او سخت تمرین و تلاش کرده و استعدادش در فوتبال شکوفا شده است. پس طبیعی است که امروز و در سال 2023 به اندازه کافی ثروتمند باشد.

در ایران هم موضوع تا حدودی به همین شکل است. یعنی افرادی که بیشتر تلاش می کنند و البته در مسیر درستی قرار می گیرند. میتوانند نسبت به عموم مردم جامعه پولدار تر باشند.

فوتبال امروزه نه تنها یک هنر بلکه یک صنعت است. صنعتی که در همه دنیا پولساز است. پس فوتبالیست های مشهور مثل هنرمندان مشهور به راحتی می توانند خلق ثروت کنند و بر دارایی های خود بیافزایند

او در سال گذشته لقب پردرآمدترین ورزشکار جهان را گرفت. خاص سرمایه لیونل 600 میلیون دلار است.

دوستان گرامی امیدوارم جیب های شما نیز پر پول شود و به خواسته های مالی خود هر چه زودتر دست پیدا کنید

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم