تقویم بهمن ۱۴۰۲ | تقویم بهمن ماه سال 1402 +تعطیلات

تقویم بهمن ۱۴۰۲ | تقویم بهمن ماه سال 1402 +تعطیلات

تقویم بهمن ۱۴۰۲

تقویم بهمن ماه سال 1402

سال هاست که اسیر ایام هستیم و رزمان را شب می کنیم. دریغ از اینکه امیدی باشد نسبت به آینده! ما هر روز عین خر داریم کار میکنیم و هیچی نمیشیم!!! این ها جملاتی هست که وقتی به تقویم بهمن ۱۴۰۲ نگاه می کنید ممکنه به فکر شما بیاد و بر زبان شما جاری بشه- اما باید بهتون بگم این افکار کاملا پوچ و بی ارزشه- امروز وقتی برای چندمین بار صفحات تقویم 1402 رو ورق می زدم متوجه یک چیزی شدم و اون این بود که درسته بخش مهمی از عمر ما در چشم به هم زدنی سپری شده و هر روز به لحظات پایانی نزدیک و نزدیک تر می شیم. اما تا جوان هستیم و صفحات تقویم یاری میده میتونیم مهارت هایی رو یاد بگیریم و رشد و پیشرفت کنیم. در تقویم ملی ایران.بهمن ماه نماد ایستادگی و البته حرکت به سوی هدف هست.

بهمن ما ، ماهی بود که بازی به طور کلی عوض شد یا بهتره بگم انقلاب شد و تغییر رژیم صورت گرفت. پس باید بگم این ماه، ماهی هست که با انقلاب اسلاممی پیوند خورده و قبل از اون خون ها ریخته شده. تا انقلاب به ثمر برسه.

بهمن ماه فرقی نمی کنه در چه سالی مثلا اگر بهمن 1402 هم باشه برای من نوعی مهمه چرا؟ چون بهترین خاطره هام رو با دوستام در این ماه دارم.

خاطرات ایام دانشگاه و بیرون رفتن های دست جمعی ما!

ما اون موقع که دسته جمعی بیرون میرفتیم و تعدادمون هم زیاد بود در دانشگاه پهلوی (شیراز)، درس می خوندیم. یادمه در یکی از همین دوره همی ها حدود 40 نفر بودیم که با همدیگه ریختیم در یک فست فود خخخخ! اوضاعی بود واقعا. بگذریم بریم سر اصل مطلب یعنی تقویم بهمن ماه سال 1402 به همراه تعطیلات 1402 و البته مناسبت هایی که میشه در این سال دید.

مناسبت های سال 1402

مناسبت های سال 1402 در یک عکس و به صورت یکجا

تعطیلات 1402 نیز در ادامه آورده شده است

تعطیلات بهمن 1402

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم