تصویر پیدا نشد

تفاوت (فرق) بین لر و بختیاری در چیست؟ (لری و بختاری)

تفاوت (فرق) بین لر و بختیاری در چیست؟


تفاوت لرو بختیاری:: لر و بختیاری دو قومیت متفاوت در ایران هستند. لرها در غرب و جنوب غرب ایران، به خصوص در استان‌های لرستان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد زندگی می‌کنند. بختیاری‌ها نیز در شمال غرب ایران، به خصوص در استان آذربایجان غربی، کُردستان و همچنین در بعضی مناطق تبریز و تهران سکونت دارند.

لحن صحبت کردن لرها با لهجه‌ای شاداب و پُر از شیرین گفتار است. آشپزی لر با تمام عطاردهایش مشهور است. همچنین، لرها به عقیدۀ خود، پایبند به فرهنگ و سنت‌های قدیمی خود هستند.

بختياري‌ها نيز يكي از قديمي‌ترين قوميت‌هاي ايران هستند كه به دليل سكونت در مناطق كوچك و كاملاً جغرافيائي محدود، فرهنگ و زبان خاص خود را حفظ كرده‌اند. زبان بختياري‌ها به عنوان يكي از زبان‌هاي تركي در ايران شناخته مي‌شود. همچنین، بختیاری‌ها به دلیل سکونت در منطقۀ کوهستانی، فرهنگ و سنت‌های خود را حفظ کرده‌اند و به شکل قابل توجّهی در آشپزی، موسیقی و همچنین صنایع دستی مشهور هستند.

شاید برای شما جالب باشه ولی این نظر یک آدم نیست. یک نظر یک موجود هوشمند هست که احساسات نداره و من هنوزم نمیدونم چطوری این همه اطلاعات داره و اساسا این همه اطلاعات رو از کجا به دست آورده شگفت انگیزه نه؟

به نظرتون داده ها رو از نت استخراج کرده یا اینکه بهش یاد دادن و بعد گفتن البته نباید شبیه باشه به نوشته های دیگران و خودت بنویس

به نظر شما چند ساعت صرف ساخت این موجود هوشمندشده که در مورد همه ی موضوعات حتی قومیت های لر و بختیاری هم اظهار نظر می کنه و البته اظهار نظری درست و نه اینکه بخواد به صحرای کربلا بزنه و بسیار اشتباه پاسخ بده چه چیزی باعث شده که این ربات این همه قابلیت داشته باشه و اساسا چند سال براش زحمت کشیدن؟ آیا نسل بشر این روزها در خطر نیست؟

نمی دونم واقعا شما جواب بدین

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم