بهترین سریال های ترکی 2023 / جدیدترین سریالهای ترکیه ۲۰۲۳

بهترین سریال های ترکی 2023 / جدیدترین سریالهای ترکیه ۲۰۲۳

بهترین سریال های ترکی در سال 2023 کدامند؟

آیا میدانید بهترین سریالهای ترکیه برای پخش در سال ۲۰۲۳ کدام مجموعه ها هستند.

با جدیدترین مجموعه ها آشنا شوید!

سلام عزیزان وقت همه شما بخیر. امیدوارم هر جای دنیا که هستید حال دل شما خوب باشه. این جمله رو من اختصاصا زیاد به کار می برم. اگر حال دل شما خوب باشه بقیه کارها هم درست پیش میره و اگر حال دلتون بد باشه رمق انجام هیچ کاری رو ندارید.

نسل بشر در گذر ایام پیشرفت های قابل توجهی در علم و تکنولوژی داشته. البته این پیشرفت ها چندان در علوم انسانی وجود نداشته. شاید در حد حرف وجود داشته ولی جنگ و کشتار و ظلم ثمره نادیده گرفتن علوم انسانی هست. از جهت دیگه چون بشر در شاخه های فناوری پیشرفت داشته پس صنایع مختلفی در دنیا شکل گرفته از جمله صنعت فیلم سازی و سریال سازی

یکی از تفریحات ما انسان ها فیلم دیدن و به خصوص سریال دیدن است. یعنی نمی توان منکر این حقیقت شد که دیدن سریال گاهی بهترین سرگرمی است.

آن هایی که مثلا 30 قسمت یک سریال را در سه روز تماشا میکنند :))) متوجه منظور من می شوند. کنتراتی می روند و قسمتهای زیادی را یکجا می بینند.

کشورهلای زیادی در ساخت سریالها دخیل هستند. اما مخاطب پسند ترین مجموعه ها ساخت کشور آمریکا است. در ایران خودمان هم بعد از این نوع مجموعه ها. مجموعه های ترکی هستند که مخاطبان زیادی دارند.

راستش را بخواهید خود من هم سابقا سریالهای کشور ترکیه را می دیدم و اساسا ترکی استانبولی را دوست دارم. اما چند وقتی هست به خاطر تکراری شدن موضوع کلی آن ها را نمی بینم.

البته اگر روزی مجموعه ای پر مخاطب رو دیدم با موضوع به کلی متفاوت باز هم ترغیب میشم که اون مجموعه رو ببینم

ولی فعلا از این خبرها نیست. در هر صورت به نظر میرسه سال ۲۰۲۳ برای دیدن سریالهای ترکی سال خوبی باشه و سریال های ترکیه که در سال 2023 در اخبار لیست شدن زیاد هستن.

بعضی از آن ها امتداد مجموعه هایی هستند که در 2022 وجود داشتند. خب بگذریم بریم سر معرفی این سریالها

شماره 1-سریال ترکی خیاط  2023 (Terzi)

ژانر درام

محصول 2023

ماجرا از این قرار است که خیاطی عاشق دختری می شود. این خیاط یک هنرمند به تمام معناست. او هنرهای خویش را از پدر پزرگ خود به ارث برده…ماجراها با همین خیاط ادامه دارد

شماره 2-سریال ترکی آتاتورک 2023 (Ataturk)

ژانر این سریال بیوگرافی و درام است. همان طور که از نام آن پیداست این سریال به تاریخ زندگی آتاتورک از زمان تولد تا زمان مرگ می پردازد و البته احتمال زیاد می دانید آتاتورک رهبر جمهوری ترکیه بوده است

شماره 3-سریال ترکی مخلوق 2023 (Yaratilan)

این مجموعه در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است و زندگی یک پزشک به نام ضیا را مورد بررسی قرار می دهد. باید بدانید بزرگترین مساله بشریت مرگ و فراتر از آن است. ضیا به عنوان یک دانشجو در رشته پزشکی تلاش می کند مرگ و فراتر از آن را بشناسد.

شماره 4-سریال ترکی ماگارسوس ۲۰۲۳ (Magarsus)

کارگردانی این اثر بر عهده یونس اوزان کورکوت است و چهره های معروفی چون برکای آتش در آن به ایفای نقش می پردازند

شماره 5-سریال ترکی آراز یا علامت ۲۰۲۳ (Araz)

یوسف در تاریکی است. او با گذشته ای خاص روبرو می شود. او می فهمد که قرار است آراز به استانبول بیاید. در چنین روزهایی است که خبر آمدن آراز به استانبول در همه جا می پیچد. پادشاهی که هرگز او را ندیده اند و البته او را نمی شناسند. شخصیت های داستان را مورد آزمایش قرار می دهد.

شماره 6-سریال ترکی شاهماران ۲۰۲۳ (shahmaran)

شاهسو تصمیم دارد با پدر بزرگ خود مقابله کند. پدر بزرگ او سالها پیش مادربزرگش را ترک کرده است. او خود را در میان جامعه ای می بیند بسیار مرموز از تبار شاهماران

وقتی شاه سو و ماران به هم برسند که از پدر بزرگش حساب گذشته را بخواهد ….هیچ چیزی مثل گذشته نخواهد شد.

خب عزیزان بهترین سریال های ترکی 2023 را به صورت عالی برای شما معرفی کردیم. البته در مقالاتی جدا باز هم به معرفی آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم