زمان پخش سریال ترکی شاهماران 2023

زمان پخش سریال ترکی شاهماران 2023

سریال ترکی شاهماران ۲۰۲۳ کی پخش می شود؟

بازیگران و زمان پخش سریال شاهماران 2023

خیلی وقت بود میخواستم نظرمو در مورد سریالهای ترکی بگم اما نمی تونستم. یعنی وقت نمیشد. به هر حال همه ی ما سرمون شلوغ هست و وقت سر خاراندن نداریم.

بشر دو پا معلوم نیست در حال حرکت به کدام سمت است. چیزی که مشخص است در طول قرن ها از نظر اخلاق به جای بهتر شدن سیر نزولی داشته است. شما وقتی یک سریال خارجی را تماشا می کنید. عموما در آن خیانت هم می بینید. البته علاوه بر خیانت چیزهای دیگری هم می بینید ولی خوب خیانت بسیار برجسته تر است.

روابط انسان ها به سمت انحاط اخلاقی رفته است. در غرب وحشی بنیان خانواده بسیار سست شده است. به گونه ای که همان مدل ازدواج هایی که در گذشته داشته ایم . حالا و در قرن 21 به گونه ی دیگری نمود پیدا کرده اند.

بگذریم. قصد گزافه گویی ندارم و امیدوارم سریال شاهماران از نظر اخلاقی اصول اولیه اخلاق را در نظذ بگیرد. نه اینکه مانند بسیاری دیگر از سریال های ترکی خیانت را تبلیغ کند.

بعد از این حاشیه گویی که از نظر من حاشیه نیست بلکه متن است. باید بگویم محدوده ی زمانی برای پخش شاهماران 2023 را تابستان سال 2022 در نظر گرفته بودند.

اما دیدیم که این طور نشد و سال 2023 در حال شروع شدن است. بنابر این احتمال بسیار زیاد میرویم برای سال 2023.

در ضمن ما در این سایت زمان های دقیق پخش را بروز رسانی میکنیم.

بوراک دنیز و سرانای ساریکایا در این سریال به ایفای نقش می پردازند. به یاد داشته باشید که سریال های 2023 ترکی را در یک مطلب جداگانه معرفی کرده ایم که می توانید آن را نیز بخوانید. حدود شش هفت سریال را معرفی کرده ایم

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم