زمان پخش سریال ترکی آتاتورک 2023 Ataturk (آتاتورک ۲۰۲۳) +بازیگران

زمان پخش سریال ترکی آتاتورک 2023 Ataturk (آتاتورک ۲۰۲۳) +بازیگران

زمان پخش و بازیگران سریال آتاتورک 2023

تاریخ پخش و تکرار سریال آتاتورک چه زمانیست

این روزها کمی احساس خستگی می کنم و کمتر رمق نوشتن دارم. اما چون از قدیم به نوشتن در باره موضوعات مختلف عادت داشته ام بر طبق همان رسم قدیمی باز هم می نویسم.

مخصوصا در مورد فیلم ها و سریال ها. پیش از این در مورد بهترین و جدید ترین سریال های ترکی 2023 صحبت کردیم. حال در این نوشتارها میخواهیم به بررسی تک تک آن ها بپردازیم

در جهان پیرامون ما شخصیت های مختلفی در اعصار مختلف می آیند و می روند. این شخصیت ها عموما معروف نیستن و زندگی های عادی دارند. اما خیلی باید خاص باشی تا رهبر بشوی رهبر یک ملت.

البته بعضی وقت ها رهبر بودن به خاص بودن مربوط نمی شود بلکه به شانس و اقبال مربوط می شود. هر کسی شانس و اقبال بلند تری داشته باشد خاص تر است. بگذریم نمیخواهم اسم شخص خاصی را بیاورم که با اصول اولیه اخلاقی در تضاد است. اما اگر دقت کنید خودتان از این موارد زیاد دیده اید.

آتاتورک همان زمانی می زیست که رضا شاه بر ایران حکومت می کرد. او پس از مدتی به یک اسطوره در ترکیه تبدیل شد و هنوز که هنوز است یاد و خاطره اش را گرامی می دارند.

سریال آتاتورک محصول سال ۲۰۲۳ کشور ترکیه است. این مجموعه به بررسی زندگی این رهبر ترک زبان از دوران کودکی تا پیری می پردازد

و البته فراز و نشیب های این زندگی را تا حدودی برجسته می سازد. در بین سریال های ترکی سال 2023 احتمالا در خود آن کشور جزء پر بیننده ترین ها باشد.

و به احتمال زیاد دوبله و سانسور شده اش را تا چند وقت دیگر روی وبسایت های دانلود ایرانی خواهید دید.احتمال می رود اواخر 2023 و یا اوایل 2024 این مجموعه آماده پخش شود. با ما همراه باشید تا به امید خدا تاریخ دقیق پخش این مجموعه  را در کانال خود بیان کنیم

بازیگران سریال آتاتورک چه کسانی هستند؟

آراس بولوت اینملی

اما واتسون

سارپ آک‌کایا

مهمت گونسور

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم