آهنگ تیتراژ نون خ 4 (پایانی / آغازی) + دانلود

آهنگ تیتراژ نون خ 4 (پایانی / آغازی) + دانلود

آهنگ تیتراژ نون خ 4 (پایانی / آغازی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال نون خ 4 پایانی و ابتدایی با کیفیت خوب

 دانلود سری 1

دانلود سری 2

دانلود لالایی

سلام عزیزان من! حال دلتون این روزها چطوره ؟ همه چیز مطابق میل شما پیش میره یا نه؟ میدونم که شاید سوال چرندی پرسیده باشم. عیبی هم نداره بالاخره چرند بودنش یا نبودنش مهم نیست . مهم جواب های شماست. دوست دارم ببینم در ذهن مردم ایرانی چی میگذره و برای چه چیزی شب و روز تلاش می کنن. قبل از اینکه بخوام تیتراژ پایانی نون خ 4 و یا تیتراژ آغازی این مجموعه رو برای دانلود در سایت قرار بدم یک سوال می پرسم. سوال من اینه که چرا برای رسیدن به اهداف باید تلاش کنیم ؟

میشه کسی قرار باشه به یک هدفی برسه ولی هیچ تلاشی صورت نگیره آیا چنین چیزی امکان پذیر هست؟ بذارید خودم جواب بدم. ببینید دوستان ما انسان ها در رنج آفریده شدیم تا جایی که در کتاب آسمانی مسلمانان هم به این موضوع اشاره شده.

آدمی برای رسیدن به خواسته هاش باید رنج بکشه. اگر غیر از این باشه اصلا هدفی در کار نبوده. بذارید یک مثالی بزنم کسی که یک ثروت هنگفتی بدون تلاش بهش میرسه آیا چنین شخصی آدم موفقی هست؟ طبیعی هست که نه چنین آدمی اصلا موفق به حساب نمیاد. بلکه فقط آدم خوش شانسی بوده.

آدم موفق باید آب دیده بشه! در هر حرفه ای هم میشه موفق شد مثلا شما می تونید تبدیل به یک بازیگر سینما بشید و بشدت معروف و موفق بشید و یا حتی می تونید تبدیل به یک بلاگر توانمند بشید و از هیچ توانایی خلق همه چیز رو داشته باشید. همین الان ممکنه برای دانلود تیتراژ نون خ 4 اومده باشین!

اما شما خودتون هم می تونید تولید کننده باشید. یعنی شما خودتون میتونید با آموزش دیدن به یک آهنگساز تبدیل بشید و اثراتی رو خلق کنید که تا سالها در ذهن و قلب مردم بمونه

لینگ دانلود موسیقی پایانی این سریال در ابتدای پست

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم