آهنگ تیتراژ سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره + آموزش آهنگسازی

آهنگ تیتراژ سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره + آموزش آهنگسازی

آهنگ تیتراژ سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

دانلود آهنگ تیتراژ سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره در همین پست پس از پخش

سروش صحت یکی از فیلمسازان خوب ایرانی است و البته این روزها معروف هم شده و خیلی از ما سروش صحت را درست و حسابی می شناسیم. قبل از اینکه بخواهم در مورد تیتراژ سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره صحبت کنم. یک نصیحت به شما دوستان میکنم. اونم اینه که آموزش ببینید. آموزش دیدن میتونه به شما کمک زیادی برای پیشرفت کنه. میتوه کمک کنه شما پولدار شدن رو یاد بگیرید. و این به این دلیل هست که در دنیای کنونی همه چیز بر مبنای آموزش شکل گرفته. به هر حال شما به جای دانلود آهنگ تیتراژ و یا گوش دادن موسیقی ، در صورت آموزش دیدن می تونید به یک آهنگساز تبدیل بشید پس آموزش آهنگسازی یک آموزش ساده نیست بلکه میتونه به پولدار شدن شما ختم بشه

در سایت ادیب فاضل و بقیه سایت های آموزشی دیگه هم ما این موضوع رو آموزش میدیم. همچنین یکی از سایت های خیلی خوبی که میتونه کمک کار شما باشه سایتی هست به اسم فرانش…

بگذریم. بی صبرانه منتظر این کار سروش صحت هستم. اوایل هم اسم کارش عتیقه ها بود که بنا به دلایلی تغییرش دادن و البته اون دلایل رو ما نمیدونیم.

راستش رو بخواهید من زیاد سریال ایرانی نمی بینم. اگر هم ببینم نتفلیکس می بینم. که در این پست من بهترین سریال های نتفلیکس  2023 رو معرفی کردم.

البته لیستی که من اینجا معرفی کردم ممکنه تغییر کنه و به هر حال همین طوری نمی مونه. حتی ممکنه بعضی از پروژه ها نیمه کاره تمام بشن. چون شرایط رکود شدید اقتصادی بر اقتصاد جهان حکم فرماست.

این رکود ممکنه بعضی از کشورها رو به سوسک و پشه خوری وادار کنه بگذریم زیاد حرف زدم

آهنگ تیتراژ مگه تموم عمر چند تا بهاره (به زودی و پس از پخش)

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم