آموزش یوتیوب در یگ نگاه (حتما بخون)

آموزش یوتیوب در یگ نگاه (حتما بخون)

آموزش یوتیوب در یک نگاه

چگونه مراحل آموزش یوتیوب را طی کنیم.

در این نوشتار شما به صورت کلی با پلتفرم یوتیوب آشنا می شوید و در واقع می تواند مقدمه آموزش یوتیوب توسط شما باشد. بیایید ابتدا فرض کنیم که شما هیچ گونه آشنایی با یوتیوب ندارید. خب این تازه اول ماجراست. باید چکار کرد پس؟ باید بفهمید آیا برای این کار ساخته شده اید یا نه. عده ای پس از همان مراحل ابتدایی زود خسته می شوند و دست از کار می کشند. عده ای هم بیان خوبی ندارند و خیلی زود کنار می کشند. اما در این میان هستند کسانیکه خوب آموزش می بینند و تکنیک ها را جلو میبرند تا به خواسته های خودشان می رسند.

دوستان من! عزیزان من، یادتان باشد فرایند موفقیت یک شبه به دست نمی آید بلکه مستلزم خون دل خوردن است. به عبارتی مستلزم این است که شما در یک کار استمرار داشته باشید و موانع راه شما را ناراحت و آزرده خاطر نکند. در ابتدا یک گوشه یا دوربین با حداقل دوربین 20 مگا پیکسل می خرید و پس از آن پایه ای برای نگهداری آن دوربین تهیه می کنید. خب تا اینجای کار شما میتوانید از خودتان و محیط فیلمبرداری کند. اما این کافی نیست. در قدم دوم بهتر است یک پرده سبز تهیه کنید. در فرایند فیلمبرداری هم به خوبی باید نور محیط را تنظیم نمایید. مثلا پرده سبز را جدا نور دهی کنید و قیافه خودتان را جدا نور دهی کنید. به یاد داشته باشید که باید دو تا سه متر از پرده سبز فاصله داشته باشید. اگر این فاصله رعایت نشود نوری سبز در عینک شما و جاهایی از پیکر شما بازتابیده می شود. که چندان برای مخاطب خوشایند نیست. پس از اینکه شما موفق به فیلمبرداری شدید و سایه های آزار دهنده روی پرده سبز شما وجود نداشت. باید برای بارگذاری فیلم در یوتیوب ابتدا آن را ویرایش کنید و کارهای تدوین را روی آن انجام دهید. یکی از نرم افزار های خوب موبایلی برای این کار نرم افزار کپ کات است که توانایی خیلی خوبی در حذف پس زمینه دارد.

نرم افزار موبایلی دیگری که می توانید برای حذف پس زمینه استفاده کنید نرم افزار اینشات است. اموزش این دو نرم افزار به صورت رایگان در اینترنت و در آپارات وجود دارد. خب عزیزان قدم بعدی در این آموزش یوتیوب آن است که ویدیو را بارگذاری کنید. اما برای بازدید گرفتن عنوان ها را باید جذاب انتخاب کنید. مثلا در عنوان سوال بپرسید. عکس روی ویدیوها هم بسیار مهم است. به این دلیل که پس از جست و جو مخاطب یک عکس را می بیند و سپس تصمیم میگیرد روی آن کلیک کند یا نه. اگر عکس روی ویدیو خوشایند نباشد احتمال کلیک مخاطب یوتیوب روی آن بسیار کم است.

خب حالا باید ویدیوی خود را به گونه ای سرو سامان بدهید که احتمال آنکه در نتایج سرچ گوگل هم بالا بیایید بیشتر شود. برای این کار حتما تکنیک بخش بندی یوتیوب را باید یاد بگیرد.

عزیزان ما دوره جامع آموزش یوتیوب را به زودی در وب سایت قرار می دهیم و امیدواریم شما هم از آن نهایت استفاده را ببرید. شاید باشید

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم