نظرات در مورد رانا پلاس /نظر دهید

نظرات در مورد رانا پلاس /نظر دهید

نظرات در مورد رانا پلاس

نظر کاربران در مورد خودرو رانا پلاس

سلام عزیزان نظرات خود را در مورد رانا پلاس با ما در میان بگذارید تا سایر

دوستان از نظرات شما استفاده کنند

توجه داشته باشید نظر کاربران در مورد همه چیز برای سایر کاربران میتواند راهگشا باشد

ممکن است بودجه خودرویی مانند رانا پلاس یا 206 را داشته باشید و در حال تردید بین این دو هستید. در اینجا قصد داریم نظرات مردم درباره رانا پلاس را بررسی کنیم. این خودرو در مدت زمانی که به بازار عرضه شده است، نظرات متعددی را از سوی مصرف کنندگان دریافت کرده است.

تفاوت رانا پلاس و رانا معمولی از دید مردم

براساس نظرسنجی انجام شده درباره این خودرو، مشخص شده است که رانا پلاس نسبت به رانا معمولی که چندین سال است که با چراغ‌های معمولی و بدون دی لایت عرضه می‌شود، محبوبیت بیشتری دارد. ظاهر رانا پلاس نیز توسط مردم قابل قبول و مناسب برای یک خودرو اقتصادی با قیمت مناسب تلقی شده است.

نظر سنجی در مورد تفاوت های داخلی و ظاهری این خودرو با رانا معمولی بود. این خودرو از حالت بی آرایش خود خارج شده و نمای بسیار زیبایی را به خود گرفته است. اضافه شدن کلیدهای پشت فرمان به این خودرو و شباهت با خودروی 207 در نمای فرمان، باعث می شود که این ماشین بسیار زیبا به نظر برسد. همچنین، کلید کروز کنترل، دکمه ی ON و OFF کروز کنترل، دکمه ی ولوم کم و زیاد و امکان تغییر موزیک قبلی و بعدی نصب شده است. این آپشن های به ظاهر کوچک توانسته است خودرو را به صورت قابل تفکیک با رانا معمولی نشان دهد و خریداران رضایت بسیار خوبی نسبت به داشبورد و طراحی فرمان 207 در این خودرو دارند. گزینه تهویه اتوماتیک که قبلاً در 206 تیپ 6 و تیپ 5 و خودروی 207 موجود بود، می توانست سیستم پیشرفته تر و به روزتری را ارائه دهد و خودرو را بهتر و کامل تر کند.

خبر یک جایگزینی:::

بسیاری از افراد قصد تغییر نام خودروی خود را دارند، به طور معمول اسم آنها در قزعه کشی رانا پلاس ثبت شده است. در بیانیه جدید ایرانخودرو، اعلام شده بود که رانا پلاس با تارا دنده دستی جایگزین خواهد شد، اما هنوز هیچ خبری درباره تعویض رانا پلاس با رانا پلاس سقف شیشه‌ای وجود ندارد.

افزایش کیفیت رانا پلاس نسبت به رانا معمولی

مردم به طور بیشتر از افزایش کیفیت سواری در رانا پلاس تحت تأثیر قرار گرفتند. همچنین، کیفیت دکمه‌ها و صندلی‌ها در این خودرو نسبت به خودروی رانا بهبود یافته است. علاوه بر این، با وجود کاسه شدن ترمزهای چرخ‌های عقب خودرو و حذف ترمز دیسکی، رانا پلاس ترمزهای قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد.

حل مشکلات برقی در رانا پلاس و بهبودی قابل توجه

مشکلات برقی در رانا پلاس به طور قابل توجهی کاهش یافته است و این امر باعث شده است که تعداد شکایات مربوط به مشکلات برقی در این خودرو به حداقل برسد. در گذشته، خودروی رانا با مشکلات برقی زیادی مواجه بود که این موضوع باعث شده بود که خریداران نسبت به خرید این خودرو تردید داشته باشند. اما در حال حاضر، با کاهش مشکلات برقی در رانا پلاس، نسبت رضایت خریداران نسبت به عملکرد و عملکرد این خودرو به 60 درصد افزایش یافته است.

خودروی رانا به علت عدم ورود به بازار، تغییرات قیمتی کمتری دارد. همچنین، خودرو رانا پلاس به عنوان یک خودرو اقتصادی در میان مردم شناخته می‌شود. با این حال، آینده‌ای روشن برای بازار خودرو رانا وجود دارد.

امتیاز رانا پلاس نسبت به رانا معمولی

با توجه به امکاناتی که برای رانا پلاس در نظر گرفته شده است و موتور 1600 TU5 و برابر بودن قدرت آن، می توان این امتیاز را با رانا پلاس داد. رانا پلاس دارای قیمتی حدود 275 ملیون تومان است که در مقایسه با رقبا، امکانات بهتری دارد. همچنین با افزایش کیفیت داشبورد و صندلی های آن و رقبایی مثل 206 و برلیانس، در مدل های مختلف دنده ای ساده و آپشنال، رانا پلاس به عنوان گزینه مناسب در نظر گرفته می شود. البته با این حال، خرید برلیانس کارکرده نیز با قابلیت صفر کیلومتر بودن آن، گزینه مناسب دیگری است.

خودروی رانا پلاس پانوراما با گیربکس 6 دنده به بازار عرضه می‌شود. اما از نظر موتوری، هیچ تفاوتی با خودروی رانا پلاس 5 دنده ندارد. وجود 6 دنده در رانا پلاس 6 دنده، فشار کمتری بر روی موتور اعمال می‌کند و باعث کاهش مصرف سوخت و هزینه‌های مربوط به موتور خودرو می‌شود. واردات خودروهای 6 دنده به بازار، به طور عملکرد برابر است و تاثیرات بسیار مثبت و پیشرو در صنعت خودروسازی ایران خواهد داشت. تفاوت دیگر بین این دو گیربکس، قرار دادن دنده عقب به صورت جداگانه در سمت چپ دسته دنده است.

سقف های شیشه ای در خودروهای رانا پلاس

رانا پلاس، یک خودروی دارای سقف شیشه ای یا پانوراما است. این خودرو با موتور tu5 پلاس عرضه می شود که بهینه تر از موتور tu5 است. در واقع، این موتور الگوبرداری شده از موتور پژو 301 است و دارای لرزش کمتر و سر و صدای کمتر نسبت به موتور tu5 است. همچنین، گیربکس رانا پلاس دارای 6 سرعت است که باعث فشار کمتر بر روی موتور و مصرف سوخت کمتر می شود.

قابلیت ها و بهبود های دیگر در این خودرو

مجموعه بهبودها و تغییراتی که در خودروی رانا پلاس انجام شده است عبارتند از: برخورداری از مجموعه داشبورد شرکت بهبود گرین و مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی، آینه‌های جدید راهنما دار و برقی، دسته راهنما و دسته برف پاک کن طرح ۲۰۶، مجموعه صندلی‌ها با روکش جدید مشابه ۲۰۷، مجموعه جدید کلیدهای شیشه بالابر درها، و همچنین مجموعه رودری‌های جدید و اتصالات ایزوفیکس.

خب دوستان امیدوارم از این مقاله در خصوص خودرو رانا پلاس نهایت
استفاده را ببرید
توجه داشته باشید نظر شما در مورد خودرو رانا پلاس برای ما
بسیار بسیار مهم است

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم