تصویر پیدا نشد

ناتان سلز کیست ؟دروازه بان پرسپولیس؟

ناتان سلز کیست
میگن ناتان رودریگز دسلز، اون بازیکنی که تو رقابت‌های لیگ جوانان برزیل خیلی خوب بازی کرده بود، الان توسط ننکا به پرسپولیس معرفی شده. این بازیکن ۱۹۹ سانتی‌متر قد داره و تو تیم جوانان پالمیراس بازی می‌کنه. معلومه که در گرفتن مجوز حضورش در لیگ ایران شک هست.

او تا سال ۲۰۲۵ قرارداد خود را با پالمیراس تمدید کرده است. حالا او از پالمیراس خداحافظی کرده و به جای آن، صفحه پرسپولیس را در شبکه های اجتماعی دنبال می‌کند. این تغییرات باعث شده است که وضعیت او در رسانه های مجازی پرسپولیسی به عنوان یک عنوان جدید مطرح شود.

یکی از چیزهایی که پرسپولیس هنوز به آن نیاز دارد، گلر است. آن‌ها در حال جستجو برای جذب یک گلر قوی هستند تا به عنوان ذخیره‌ای برای بیرانوند عمل کند. پس از جدایی گوهری، پرسپولیس دارای هیچ گلر ذخیره‌ای نمی‌باشد که در صورت لزوم از آن استفاده کند. نام این گلر ناتان سلز است و قبلاً در تیم ملی زیر ۱۸ سال برزیل بازی کرده است. سلز به تازگی در شبکه‌های اجتماعی خداحافظی با هواداران تیم پالمیراس را اعلام کرده و خبر جدایی خود را منتشر کرده است. هنوز مشخص نشده که مقصد او پرسپولیس است یا تیم دیگر، اما به نظر میرسد نماینده‌اش در روزهای اخیر با باشگاه پرسپوليس مذاکراتی را انجام داده است.

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم