مهسا خداکرمی کیست + عکس و بیوگرافی و همسر مهسا خدا کرمی

مهسا خداکرمی کیست + عکس و بیوگرافی و همسر مهسا خدا کرمی

مهسا خداکرمی کیست؟

عکس و بیوگرافی مهسا خداکرمی (بازیگر و گریمور)

سلام عزیزان وقت شما بخیر، امیدوارم که حال دلتون عالی باشه و هرجایی که هستید بهارین ایام عمرتون رو سپری کنید.

یکی از حرفه هایی که طرفداران زیادی در سراسر جهان داره، بازیگری هست. تقریبا همه ما این حرفه رو دوست داریم اما همه ما به خاطر چالش هایی که داره دوست نداریم که خودمون بازیگر باشیم.

در این مطلب از سایت ادیب فاضل می خواهیم در مورد یکی از بازیگران سینما و تلوزیون به نام مهسا خداکرمی صحبت کنیم.

مهسا خداکرمی کیست؟ به طور خلاصه او بازیگر سینما و تلوزیون در ایران است که از دهه 90 وارد دنیا بازیگر شده است. او علاوه بر بازیگری به کار گریم و چهره پردازی مشغول است

در خلاصه زندگینامه مهسان خداکرمی، ذکر شده است که او از سال ۱۳۹۰ وارد دنیای هنر و سینما شده است. او در ابتدا مشغول فعالیت در حوزه گریموری و آرایش صورت بوده است. مهسان خداکرمی با بازی در نقش مژگان در فیلم “لحظه گرگ و میش” شهرت یافته است. اطلاعاتی همچون سن و محل تولد، فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها بازی کرده، خانواده و وضعیت تاهل، و همچنین حساب کاربری اینستاگرام او را می‌توانید در وبسایت ما مشاهده کنید.

از سال ۱۳۹۰، ورود او به عرصه سینما و هنر نمایان شد و در آغازین مراحل فعالیت خود به گریم و پرده پردازی مشغول شد.

می‌توان به برخی از آثار و نمایش های هنری او به عنوان گریمور کار اشاره کرد، به عنوان مثال فیلم “دختران حوا”، مجموعه های “انقلاب زیبا” و سریال “سه، پنج دو”.

بیشتر هنرمندانی که با او همکاری کرده‌اند، به یک اتفاق مشترک، او را به عنوان فردی بسیار ماهر و متخصص، با استعداد عجیب و آینده‌ای درخشان توصیف می‌کنند.

مهسان خداکرمی ابتدا در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان حضور یافت و در آن نقش آفرینی کرد. همچنین در این مجموعه تلویزیونی، او نیز به عنوان گریمور ظاهر میشود. ناصر سجادی حسینی، بازیگر دیگری است که در این سریال، در نقش مژگان حضور دارد.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم